همشهری آنلاین: حاشیه‌های سفر رئیس‌جمهور به نیویورک و سخنرانی وی در شصت و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل و همچنین حضور لئوناردو دی‌کاپریو به عنوان سفیر صلح در مجمع عمومی سازمان ملل، قرار است در مستند «خیابان یکم» به روی آنتن برود.

مستند خیابان یکم

به گزارش ايسنا؛ مستند «خیابان یکم» درباره سفر دکتر روحانی به نیویورک برای حضور و سخنرانی در شصت و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل است.

«خیابان یکم» در دو قسمت 35 دقیقه‌ای آماده شده و در آن به حاشیه‌های سفر رئیس جمهور، دیدارهای دوجانبه با روسای کشورهای مختلف، دیدار با گروه‌های مختلف امریکایی (مدیران رسانه‌های بین‌المللی، اقتصادیون و...) سخنرانی در اجلاس آب و هوا، دیدار با ایرانیان ساکن آمریکا، مصاحبه با شبکه‌های خبری و سخنرانی در مجمع عمومی می‌پردازد.

همچنین بررسی اهمیت سفر امسال و بازتاب‌های سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس مجمع عمومی و نیز حضور لئوناردو دیکاپریو، بازیگر سرشناس سینما از دیگر نکات مستند است.

مستند «خیابان یکم» به کارگردانی جواد توانا و محمد شکیبانیا ساخته شده است و روز چهارشنبه - دهم دی ماه - قبل از اخبار شبانگاهی 21 و پنج‌شنبه - یازدهم دی ماه - بعد از اخبار شبانگاهی 21 از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

کد خبر 282721

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha