همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری با حضور در جمع کارکنان ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به تفسیر آیاتی از سوره مؤمنون پرداخت.

حجت الاسلام صفایی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) حجت الاسلام صفایی ضمن تبریک به مناسبت نهم ربیع‌الاول روز امامت و ولایت حضرت ولیعصر(عج) گفت: اولین علامت و نشانه‌ انسان مؤمن و جامعه با ایمان ارتباط قوی و نیرومند با خداست و این ارتباط از طریق نماز برقرار می‌شود و انسان مومن هم در این دنیا و هم در آخرت زندگی خوبی خواهد داشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی اظهار داشت: جامعه ایمانی جامعه‌ایست که برای همه امور خود برنامه‌ریزی داشته باشد و در این 36 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است همواره حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت و برنامه‌ریزی در این مورد اشاره داشته‌اند و اگر ما در این مدت برای این مسئله برنامه‌ریزی می‌کردیم کاهش قیمت نفت در اقتصاد ما تاثیرگذار نبود.

وی در پایان افزود: در مورد امور کشور گاهی مردم مسئولند و گاهی مسئولان و در مواردی هم مردم و هم مسولین باید به وظایف خود به درستی عمل نمایند تا کشور مسیر پیشرفت را طی کند.

کد خبر 282814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha