سازمان هوانوردی عراق اعلام کرد تمامی‌پروازهای شرکت‌های هواپیمایی عراق پنجشنبه و جمعه به علت احتمال اعمال قانون منع قوانین آمد و شد در سالگرد شهادت امام کاظم(ع) متوقف خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، انتظار می‌رود شهر مقدس کاظمیه روز پنجشنبه همزمان با سالگرد شهادت امام موسی کاظمع شاهد زیارت میلیونی شیعیان باشد.

سرهنگ قاسم عطا، سخنگوی عملیات اِعمال قانون روز گذشته در این رابطه گفت: فرماندهی عملیات در بغداد، طرحی امنیتی را برای انجام بهینه مراسم زیارت کاظمین در نظر گرفته که با هماهنگی و همکاری کمیته‌های ملی موجود در کاظمیه و مناطق حومه آن اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس این طرح، علاوه بر تأمین مسیرهای زوار، خدمات بهداشتی و تغذیه‌ای مناسب به زائران ارائه می‌شود.

فرماندهی عملیات اعمال قانون همچنین تصویب کرد زائران حرم کاظمینع اجازه حمل سلاح، تلفن همراه، چمدان و کیف را در هنگام زیارت حرم مطهر کاظمینع در روز پنجشنبه ندارند.

وی تصریح کرد شهروندان باید تنها از مسیرهای امنی که از سوی دستگاه‌های امنیتی محافظت می‌شود و بزودی اعلام خواهد شد بسوی کاظمین حرکت کنند.

فرمانده عملیات اعمال قانون همچنین با اعلام ساعات ویژه زیارت حرم کاظمین(ع) از 6 صبح تا ساعت 22 شب، گفت: شهروندان باید از ورود همزمان به منطقه کاظمیه خودداری کنند و در زمان‌های متفاوتی وارد این منطقه شوند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

کد خبر 28439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز