پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مستند سینمایی «همه چیز یا هیچ چیز» ساخته استیون رایلی و محصول ۲۰۱۲ جمعه این هفته، سوم بهمن ماه ساعت ۲۰ در قالب برنامه «آنسو» پخش و سپس نقد خواهد شد.

جیمز باند شان کانری

به گزارش ایسنا، «آنسو» ساخته محمد حمیدی‌مقدم که هر هفته به پخش و تحلیل بهترین‌های سینمای مستند جهان می‌پردازد، در این هفته این مستند 80 دقیقه‌ای را که به داستان‌های پشت پرده مجموعه سینمایی «جیمز باند» می‌پردازد، روی آنتن می‌برد و سپس این مستند با حضور علی باغبانی نقد و بررسی خواهد شد.

«همه چیز یا هیچ چیز» به مناسبت پنجاهمین سالگرد جیمز باند ساخته شده است؛ با الهام از دیدگاه سه تولیدکننده‌ی بزرگ سری جیمز باند یعنی ک آلبرت آر. بروکلی و هری سالتزمن تهیه کنندگان این مجموعه و یان فلمینگ نویسنده و خالق مامور 007 که نتیجه‌ آن طولانی‌ترین فیلم تاریخ سینما از سال ۱۹۶۲ تاکنون بود.

جیمز باند ۰۰۷ نام شخصیتی داستانی است که توسط یان فلمینگ در سال ۱۹۵۳ خلق شده و در ۱۲ رمان و ۲ داستان کوتاه حضور داشته است. این شخصیت همچنین در صنعت سینما طولانی‌ترین و پولسازترین شخصیت به زبان انگلیسی بوده است که تاکنون از روی آن فیلم ساخته‌اند. اولین فیلم ساخته شده از این شخصیت، فیلم دکتر نو در سال ۱۹۶۲ است.

کد خبر 284989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha