شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

سرمربی تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرگزاری فارس از به کارگیری سه مدافع در برابر کره جنوبی خبر داد.

امیر قلعه نوعی شنبه 4 شهریور در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: مقابل کره جنوبی باید فضا و زمان را از حریف بگیریم، به همین خاطر با دفاع سه نفره راحت‌تر می‌توانیم این کار را انجام دهیم.وی شرایط تیم ملی را مطلوب خواند و عنوان کرد: با اضافه شدن لژیونرها، تیم به هماهنگی بیشتری دست خواهد یافت.

قلعه‌نوعی با اشاره به تغییر زمان پرواز تیم ملی خاطرنشان کرد: لژیونرها دوشنبه 6 شهریور  به ایران می‌آیند و اگر ما یکشنبه به کره می‌رفتیم در واقع یک جلسه تمرین مفید با لژیونرها را از دست می‌دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: هدف اول ما صعود از این گروه است و برای دست یافتن به این هدف برنامه‌های زیادی داریم.

قلعه‌نوعی یادآور شد: تیمی که 6 سال کنار هم بودند مقابل کره بازی نکرد تا امروز ما با دو ماه تمرین به مصاف این تیم برویم. دیدار با کره جنوبی از گذشتگان به ما به ارث رسیده است.
وی ادامه داد: با این حال فقط به کسب نتیجه مطلوب برابر کره فکر می‌کنیم. بازی سختی پیش رو داریم، اما این دلیل نمی‌شود که برابر این تیم دست و پا بسته باشیم.

قلعه‌نوعی به پتانسیل بالای تیم ملی کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: با این تیم می‌توان دست به کارهای بزرگی زد و می‌توان تیمی با استانداردهای بین‌المللی ساخت.
قلعه نوعی تصریح کرد: پس از دیدار با کره، با طی کردن مسافت زیادی باید به مصاف سوریه برویم. این کار ما را سخت می‌کند. باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که انرژی خود را برای این دیدار حفظ کنیم.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا، یازدهم شهریور ماه جاری در سئول برگزار می‌شود.

کد خبر 2856

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز