سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۱
۰ نفر

‌ وزیر رفاه از ابلاغ طرح یکسان‌سازی رویه‌های خدمات پایه در سازمان‌های بیمه‌گر از اواسط اسفندماه خبر داد و گفت: پرونده الکترونیکی سلامت و همچنین حذف دفترچه‌های بیمه نهایی شده که به‌زودی اجرا می‌شود.

بیمه

 در مورد تجميع سازمان‌هاي بيمه‌اي به‌دليل ديدگاه‌هاي موجود، فشارهايي به سازمان و بيمه‌شدگان وارد مي‌كنند. اين در حالي است كه تجميع فرايند پيچيده و اجتماعي است كه نياز به دقت نظر زيادي دارد. بر همين اساس زيرساخت‌هاي لازم در حال آماده‌سازي است و در طول يك سال گذشته به اندازه ۱۰ سال كار انجام داده‌ايم. وي با تأكيد بر اينكه يكسان‌سازي رفتاري در سازمان‌هاي بيمه‌اي از اواسط اسفند ابلاغ مي‌شود، افزود: در آينده نزديك بيماران مي‌توانند با ارائه نام، اثر انگشت و شناسه ملي خدمات درماني را دريافت كنند.

الكترونيكي‌كردن پرونده‌ها هم در حال تكميل است. وزير تعاون همچنين از ساخت ۴ بيمارستان فوق تخصصي همانند ميلاد خبر داد و گفت: سازمان تأمين اجتماعي ۵۰ درصد از امر درمان مردم را برعهده دارد وارائه خدمات درماني بيش از ۳۹ ميليون بيمه شده بر عهده اين سازمان است و با وجود اين بار مالي به دولت تحميل نمي‌كند. در تمامي بيمارستان‌هاي تأمين اجتماعي و همچنين ۴ شهري كه تمامي توليد خدمات درماني به‌عهده تأمين اجتماعي است خدمات درماني صددرصد رايگان به بيمه‌شدگان ارائه مي‌شود.

کد خبر 286167

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha