همشهری آنلاین: هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم نوین کشاورز برابر متین ورامین و صعود متین به صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها آغاز شد.

Matin Varamin

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام زنده‌یاد حسین معدنی از روز سه‌شنبه (14 بهمن) با مسابقه دو تیم متین ورامین و نوین کشاورز از گروه دوم در خانه والیبال تهران آغاز شد.

متین ورامین در این مسابقه سه بر دو مغلوب میزبان خود شد، اما به دلیل کسب یک امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

شاگردان مسعود آرمات در تیم نوین کشاورز در ست اول و چهارم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 19 مغلوب شدند، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 19 بر 17 به پیروزی رسیدند تا با 20 امتیاز در رتبه سوم جدول این گروه باقی بمانند.

تیم متین ورامین نیز 28 امتیازی شد و با توجه به این که در هفته پایانی دور مقدماتی استراحت دارد، باید منتظر بماند تا نتیجه مسابقه شهرداری ارومیه در هفته پایانی، جایگاه قطعی این تیم را در جدول مشخص کند.

در حال حاضر متین ورامین جایگزین شهرداری ارومیه در صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها شده است.

محمود حداد، مرتضی اکرمی و علیرضا قریب به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

پنج دیدار دیگر هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال چهارشنبه (15 بهمن) در شهرهای تهران (دو دیدار)، تبریز، گنبد و کرج پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 286312

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha