همشهری آنلاین: تیم داتشگاه آزاد اسلامی در پایان هفته هفتم لیگ نیز همچنان صدرنشین مسابقات باقی ماند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، تیم‌های دانشگاه آزاد و مهرام برای تعیین صدرنشین هفته هفتم لیگ حرفه‌ای بازی زیبایی را مقابل هم به نمایش گذاشتند. بازیکنان دانشگاه درکوارتر اول با نتیجه 21 بر 13 تیم برتر میدان بودند. در کوارتر دوم مهرام 18 بر 14 از حریف خود پيش افتاد، اما بر اساس مجموع امتیازات، پیروزی نهایی در نیمه نخست از آن بازیکنان دانشگاه آزاد بود. در کوارتر سوم مهرام با پرتاب 3 امتیازی فرید اصلانی 38 بر 37 از حریف خود پیش افتاد و از این لحظه به بعد جریان بازی به نفع مهرامی‌ها تغییر کرد، اما در دقابق پایانی این کوارتر حامد حسین‌زاده با یک پرتاب سه امتیازی بازی را در امتیاز 43 به تساوی کشاند، اما باز هم این تیم مهرام بود که موفق شد 7 امتیاز از حریف خود پیش بیافتد. اوج حساسیت و هیجان بازی در کوارتر چهارم بود؛ زمانی که بازیکنان دانشگاه آزاد موفق شدند 7 امتياز اختلاف به وجود آمده را به صفر برسانند و در دو دقیقه آخر تا 9 امتیاز نیز از حریف خود پیش بیافتند، اما بار دیگر در ثانیه‌های پایانی بازیکنان مهرام اختلاف را به یک امیتاز رساندند و در حالی که هنوز فرصت برای جبران داشتند با دو پرتاب پنالتی ویدوویچ 3 امتیاز عقب افتادند. در این شرایط نیز در مقابل دفاع مستحکم دانشگاه آزاد راه به جایی نبردند و در نهایت با قبول شکست با نتیجه 73 بر 70 فرصت صدرنشینی را از دست دادند.

پمیناي اصفهان در قزوین موفق شد با نتیجه 77 بر 70 تیم فولاد هفت الماس را از پیش رو بردارد. این سومین پیروزی تیم پمینا و پنجمین باخت فولاد هفت الماس قزوین بود.

شهرداری گرگان در جنوب مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر به میدان رفت. در این دیدار بازیکنان تاثیرگذار و خوب شهرداری تیم ماهشهر را به دردسر انداختند و در انتهای بازی نیز با نتیجه نزدیک 76 بر 73 موفق به شکست صنایع پتروشیمی ماهشهر شدند.

ثامن مشهد در بازی هفتم خود مقابل تیم پتروشیمی بندرامام روز ناموفقی را سپری کرد. بازیکنان مشهد در این دیدار مقابل حریف خود حرفی برای گفتن نداشتند و در پايان وقت‌های قانونی با نتیجه 103 بر 60 مقابل پتروشیمی بندر امام تن به شکست دادند. بندرامامی‌ها با این پیروزی و با توجه به هم‌امتیازی با تیم مهرام بر اساس تفاضل گل در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

 

کد خبر 289520

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha