همشهری آنلاین: رئیس اورژانس تهران از استقرار ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ۱۰۰ نقطه شهر تهران و آمادگی نیروهای اورژانس در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش فارس، اسداله موسوی در تشريح تمهیدات مركز اورژانس تهران برای مراسم چهارشنبه آخر سال، گفت: نیروهای اورژانس تهران به مانند هر سال برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال 100 درصد آماده هستند.

رئیس مرکز اورژانس کشور ادامه داد: به این منظور 100 دستگاه آمبولانس در 100 نقطه از شهر تهران که احتمال بروز حوادث در آنجا می‌رود مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این آمبولانس‌ها پزشک و پرستار به همراه تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی حاضر هستند، گفت: از آنجایی که موتور آمبولانس در این روز کارایی چندانی ندارد، تنها تعداد کمی از آنها را برای مواقع اضطراری بصورت آماده‌باش خواهیم داشت.

اسداله موسوی تأکید کرد: نیروهای اورژانس از ساعت 14 روز سه‌شنبه در 100 نقطه تهران مستقر می‌شوند.

وی یادآور شد: در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال نیز 150 پایگاه اورژانس در شهر تهران بصورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی هستند.

رئیس اورژانس تهران با اشاره به آسیب‌شناسی سال گذشته خاطرنشان کرد: بیشترین مراجعات به اورژانس در سال گذشته مربوط به سوختگی، آسیب به چشم یا گوش، پیچ‌خوردگی مچ پا و قطع دست یا انگشتان دست می‌شد.

کد خبر 289778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha