مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران از افزایش حقوق رفتگران در سال‌جاری خبر داد.

شهر نظافت

مجتبي عبداللهي درباره رضايت شغلي براي كارگران رفت و روب شهرداري تهران گفت: اين افراد انسان‌هايي بسيار زحمتكش و بي‌انتظارترين افراد هستند و بر گردن ما بسيار حق دارند و شهرداري تهران همواره مديون اين افراد است كه با تلاش شبانه‌روزي در ساعاتي كه مردم خواب هستند، معابر و خيابان‌ها را پاكيزه نگاه مي‌دارند وشايد ما نتوانيم هميشه قدردان زحمات آنها باشيم.

وي در ادامه افزود: در 3 سال گذشته كه بنده در معاونت خدمات شهري بودم، هميشه نسبت به افزايش حقوق كارگران و تكريم آنان و معيشتشان توجه مي‌شد. به شكلي كه در آن زمان حقوق كارگران رفت‌ و روب 350تا 400هزار تومان بود؛ اما با 2 مرحله افزايش حقوق، امسال حقوق كاركنان خدمات شهري به 815هزار تومان در يك شيفت و حداقل دريافتي با بيمه كامل پرداخت مي‌شود كه براي شهرداري بيش از يك ميليون تومان هزينه دارد.

معاونت خدمات شهري و محيط‌زيست شهرداري تهران از افزايش حقوق رفتگران در سال‌جاري خبر داد و گفت: مصوب كرديم كه در سال 94حقوق كارگران رفت و روب از 815هزار تومان به 950هزار تومان با بيمه كامل پرداختي به كارگر برسد كه براي شهرداري تهران نيز يك ميليون و 400تا يك ميليون و 500هزار تومان با بيمه و ماليات و مسائل جانبي هزينه خواهد داشت.

عبداللهي در ادامه خاطرنشان كرد: ما هر كاري كه بتوانيم براي اين قشر زحمتكش و بي‌ادعا انجام خواهيم داد.وي با اشاره به صحبت‌هاي معصومه آباد،عضو شوراي شهر تهران مبني بر اينكه ساعات كاري كارگران رفت و روب مي‌تواند براي اين افراد خطرساز باشد، گفت: در همه كشورهاي دنيا رفت و روب معابر در شب انجام مي‌شود و ما نيز 60تا 70درصد فعاليت‌هاي رفت و روبمان را در شب انجام مي‌دهيم. بنابراين مجبوريم از اين كارگران در شب استفاده كنيم.

کد خبر 291326

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha