همشهری‌آنلاین: موسسه کارگزار روابط عمومی با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی نظام بانکی در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری را برگزار نماید.

نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری

دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.

  • اهداف برگزاری

- ارایه نکات جدید مورد تأکید در سیاست‌های روابط عمومی نظام بانکی

- تلاش در جهت معرفی ابزارها و وسایل کارآمد ترویج محصولات بانکداری

- معرفی گرایش‌های فعلی و امکان بالقوّۀ توسعۀ بازار توسط روابط عمومی نظام بانکی

ـ تلاش و همفکری در راستای ارتقاء کیفی فعالیت هایروابط عمومی نظام بانکی

ـ ارائه الگویی مطلوب، کارامد و متعادل از روابط عمومی نظام بانکی

- توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی

  • برنامه‌های همایش

برنامه های همایش به‏ طور خلاصه عبارت است از:

- برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری

- برگزاری دوره های آموزشی مهارت اجرایی و تخصصی

- برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه

- تقدیر از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی نظام بانکی

  • مخاطبان همایش

- بانک‌ها

- موسسات مالی و اعتباری

- تعاونی های اعتبار

- صندوق های قرض الحسنه

- شرکت های کارگزاری، بورس اوراق بهادار

- شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات بانک

- شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات روابط عمومی نظام بانکی

- رسانه های اقتصادی (بانک و بورس)

  • موضوعات کلی همایش

موضوعات همایش تحت چهار زمینۀ زیر قرار می‌گیرد:

زمینه اول: تدابیر و راهبردها

همایش به تفکر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خطّ مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینه‌های تبلیغات بانکی، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کارو خدمات بهتر به مردم می‌پردازد.

زمینۀ دوم: ابزارها و تکنیک‌ها

همایش به بررسی تکنیک‌‎ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی نظام بانکی می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.

زمینۀ سوم: کسب تخصص

همایش شامل محتوای هدفمند برای برنامه‌ریزی کارزارهای روابط عمومی و مهارت های ارتباطی در صنعت بانکداری خواهد بود.

زمینۀ چهارم: بازگشت سرمایه

همایش به نقش تحقیق، سنجش، اخلاقیات، ارتباطات یکپارچه، خلاقیت، نوآوری و موارد جدید در سیاست روابط عمومی خدمات بانک در حمایت از مشتری و جذب منابع خواهد پرداخت.

  • محورهای اصلی همایش

- مدیریت اطلاع رسانی، توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی

- نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی

- مسوولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری

- مهارت های توسعه ارتباطات درون سازمانی

  • کارگاه های آموزشی

همزمان با برگزاری همایش، دوره های آموزشی مهارت های اجرایی و تخصصی به شرح زیر برگزار خواهد شد:

- برنامه‌ریزی و مدیریت کمپین‌های ارتباطی در صنعت بانکداری

- خبرنویسی اقتصادی و بانکی

- مدیریت روابط مشتریان در صنعت بانکداری

کد خبر 291425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha