به گزارش روابط عمومی شرکت پیک بادپا، امکانات و سیستم خدمات الکترونیکی این مرکز در بازدید معاونت حملونقل و ترافیک از پایگاه اینترنتی، مورد ارزیابی قرار گرفت.
در حاشیه این بازدید علیاکبر گلرخی مدیرعامل شرکت پیک بادپای شهرداری تهران گفت: بهمنظور ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پیک بادپا و افزایش سرعت عملیات خدماترسانی و نیز در راستای ایجاد شهر الکترونیک، این سامانه راهاندازی شد و بهتدریج و در قالب یک طرح زمانبندی شده، تمام نمایندگیها و شعب این سامانه به امکانات مورد نظر متصل خواهند شد.
وی استفاده مناسب از زمان و امکانات را اجتنابناپذیر خواند و افزود: مدیریت شهری با اجرای طرحها و بهرهگیری از روشهای نوین تلاش دارد که شمار سفرهای درون شهری را به حداقل ممکن برساند. وی خاطرنشان کرد: هماینک بیش از 90 نمایندگی و ایستگاه پیک بادپای شهرداری در سطح مناطق 22گانه تهران آماده ارائه خدمات الکترونیکی هستند.