نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه موضوع توزیع بسته‌های امنیت غذایی را نباید سیاسی کرد، گفت: این اقدام باید به دستگاه‌های متولی ازجمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی سپرده شود چرا که شناخت کاملی از محرومان جامعه دارند.

فرج‌الله عارفي با اشاره به اينكه دستگاه‌هاي متولي ازجمله كميته امداد و بهزيستي تقريبا خانواده‌هاي نيازمند را مشخص كرده‌اند، گفت: لازم است دولت بسته‌ها را به تناسب افراد تحت پوشش در اختيار اين دستگاه‌ها قرار دهد. نماينده مردم جيرفت در گفت‌وگو با خبرگزاري خانه ملت با بيان اينكه با وجود بانك اطلاعاتي گسترده‌ كميته امداد و سازمان بهزيستي هيچ مشكلي براي شناسايي محرومان نداريم، گفت: اطلاعات دستگاه‌هاي متولي ازجمله كميته امداد و بهزيستي جامع و كامل و به روز است و مي‌توانند به 10ميليون محروم خدمات ارائه كنند.

وي تصريح كرد: براي ارائه سبد كالا به مردم، دولت بدون برنامه و مطالعه سبد كالا را توزيع كرد كه البته توهين بزرگي هم به مردم ايران شد. دولت بايد از تجربه تلخ خود درخصوص توزيع سبد كالا بهره بگيرد و با توجه به‌وجود دستگاه‌هايي كه شناخت كامل از محرومان جامعه دارند توزيع بسته‌هاي امنيت غذايي را انجام دهد.

کد خبر 294010

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha