سارق سابقه دار که به ۵۰۰ خودرو در شرق پایتخت به شکل سریالی دستبرد زده بود سرانجام دستگیر شد.

حوادث  سزقت

رسيدگي به اين پرونده از چندي قبل به كارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي سپرده شد. ماجرا از اين قرار بود كه سارقان ناشناس به‌خودروهاي شهرونداني كه در شرق تهران ساكن بودند دستبرد مي‌زدند و وسايل خودروي‌ آنها شامل راديوپخش، باند، لاستيك زاپاس، باتري و... را سرقت مي‌كردند. سارقان آنچنان حرفه‌اي عمل مي‌كردند كه گاهي اين سرقت‌ها را در پاركينگ خانه‌ها مرتكب مي‌شدند، بي‌آنكه مالباخته‌ها متوجه شوند. يكي از مالباختگان در اين‌باره گفت: خودروام را تازه خريده و منتظر صدور كارت و پلاك آن بودم. اين ماجرا چند روز طول كشيد و خودروام در پاركينگ خانه بود اما روزي كه با اشتياق مي‌خواستم سوار آن شوم فهميدم باتري آن را دزديده‌اند. علاوه بر اين شاكي، ده‌ها نفر ديگر از ساكنان مناطق تهرانپارس، فرجام، هنگام، بلوار پروين و... با مراجعه به پايگاه چهارم آگاهي خواستار دستگيري سارقان شدند.

با آغاز تحقيقات كارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد فردي سابقه دار به نام آرش پشت‌پرده سرقت‌هاي سريالي لوازم خودرو در شرق تهران قرار دارد. او به تنهايي و در حركتي برق آسا وسايل خودروها را سرقت مي‌كرد و مي‌گريخت. بررسي سوابق وي نشان مي‌داد او پيش از اين نيز 4مرتبه دستگير و زنداني شده است. به اين ترتيب وي در جريان عملياتي ضربتي در مخفيگاهش دستگير شد و به سرقت وسايل داخل 500خودرو اعتراف كرد. او كه اعتياد شديدي به شيشه دارد اعتراف كرد اموال مسروقه را به 2مالخر فروخته است. به اين ترتيب 2مالخر نيز دستگير شدند و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

سرهنگ سعدالله گزافي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر از شناسايي مالباختگان و تحويل اموال مسروقه به آنها خبر داد. به گفته وي هم‌اكنون متهم اصلي در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از وي ادامه دارد.

کد خبر 295957

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha