یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هواپیمای مسافربری شرکت"کام ایر" حامل 50 سرنشین یکشنبه صبح نزدیک فرودگاه لکسینگتون مرکز ایالت کنتاکی آمریکا سقوط کرد.

 به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا  (FAA) پرواز5191 "کام ایر" با یک هواپیمای جت CRJ-100 دارای 47 مسافر و سه خدمه مدت کوتاهی پس از بلند شدن از فرودگاه به مقصد آتلانتا در ساعت 6:07 بامداد دریک منطقه جنگلی سقوط کرد.

در حال حاضر علت دقیق سانحه و تعداد دقیق قربانیان منتشر نشده اما از کشته شدن چندین تن از مسافران صحبت می‌شود. پلیس در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که هواپیما عمدتا سالم باقی مانده اما پس از سقوط آتش‌سوزی رخ داده است.سخنگوی بیمارستان دانشگاه کنتاکی اعلام کرد که یکی از بازماندگان حادثه  که در وضعیت وخیمی است در این مرکز تحت درمان است.

این سانحه پایان دوره‌ای را که "ایمن‌ترین دوره تاریخ هواپیمایی" آمریکا نامیده شده مشخص می‌کند. از21 نوامبر 2001 که پرواز 587 شرکت امریکن ایرلاینز بر روی یک منطقه مسکونی در شهر کویینز ایالت نیویورک سقوط کرد و 256 نفر از جمله پنج نفر بر روی زمین را به کشتن داد، حادثه هوایی مهمی در آمریکا رخ نداده بود.

کد خبر 2965

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز