یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل رسیدگی به بهداشت و سلامت جامعه، از سوی دبیرخانه یازدهمین همایش دکترین مهدویت به عنوان مهدی‌یاور معرفی شد.

به گزارش ایرنا، یازدهمین همایش دکترین مهدویت که از صبح یکشنبه در مرکز همایش‌های صدا و سیما آغاز به کار کرده است از 22 شخصیت به عنوان مهدی‌یاور تجلیل کرد.

در این مراسم که با حضور حجج‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، محی‌الدین حائری شیرازی، محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد جمکران، سید مسعود پورسید آقایی دبیر همایش برگزار شد، از خانواده مرحوم آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، حجت‌الاسلام سلیمانی به عنوان مبلغ معارف مهدویت در استان سیستان و بلوچستان، کاپیتان صداقت‌نیا به دلیل شجاعت و ایثار در همایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن، سردار ساجدی‌نیا و سردار فدوی به پاس تلاش‌های بی‌وقفه در فرماندهی پليس تهران بزرگ و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از خانواده‌های سرداران شهید تقوی، شاطری و اسماعیل حیدری و همچنين از حجج اسلام صابر جعفری قائم‌مقام بنیاد مهدی موعود، محمدرضا نصوری مبلغ مهدویت، مهدی یوسفیان به پاس پایان‌نامه مهدویت و قاعده لطف و ظهیر دهقانی برای پژوهش در زمینه معارف مهدوی تجلیل شد.

همجنین حسن شکوهی به دلیل تلاش در فضای مجازی و تولید نرم‌افزار در عرصه معارف اسلامی، محمد حسین صلواتیان به منظور طراحی و نقاشی و انتقال معارف دینی از این طریق، زهرا عبدی نویسنده کتاب در حوزه کودک و نوجوان، حامد جعفری تهیه‌کننده پویانمایی شاهزاده روم، مجید قلی‌زاده خبرنگار در حوزه مهدویت و حجت‌الاسلام سیدمجید طاهری تهیه‌کننده مستند کوتاه قطار عاشقی تقدیر شد.

همچنین از محمدرضا همایون و محمدموسی حسینی طباطبایی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 296810

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha