سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: در هفته‌ای که پس از اهدای جوایز تونی گذشت، برندگان این جوایز با بیشترین استقبال روبه رو شدند.

نمایش

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در هفته‌ای پس از نمایش تلویزیونی اهدای جوایز تونی در روز هفتم ماه ژوئن از شبکه سی‌بی‌اس، نمایش‌هایی در برادوی به فروش‌های رکوردشکن جدید دست پیدا کردند که در این مراسم به موفقیت دست یافته بودند.

به طور مثال نمایش «خانه جالب» بعد از اینکه با پنج جایزه مختلف، از جمله برترین جایزه نمایش موزیکال جدید از روی صحنه جوایز تونی پایین آمد، به بهترین فروش خود یعنی بیش از ۷۱۶ هزار دلار نیز دست پیدا کرد. از آنجا که این نمایش در یکی از کوچکترین سالن‌های تئاتر برادوی اجرا می‌شود، میزان فروشش هرگز با نمایش‌های سالن‌های بزرگتر قابل مقایسه نخواهد بود، اما موفق شد تمام هفته با سالن‌های پر که مردم در کنار و گوشه‌اش ایستاده بودند به کار خود ادامه دهد و با توجه به اینکه تقاضا نیز رو به رشد است، انتظار می‌رود به روند صعودی خود ادامه دهد.

نمایش «یک چیز فاسد!» هم بعد از اینکه به عنوان نمایش برنده در پخش تلویزیونی مراسم تونی دست یافت، احتمال دیده شدنش از بقیه بیشتر است و توانست به فروش رکوردشکن جدیدی برای خود به میزان ۱.۱۷ میلیون دلار دست پیدا کند. «یک آمریکایی در پاریس» با نزدیک به ۱.۴ میلیون دلار فروش و «در جستجوی ناکجاآباد» با فروش بیش از ۱.۱ میلیون دلاری هم رکوردهای فروش قبلی خود را شکستند.

البته این نمایش‌ها تنها از پخش تلویزیونی جوایز تونی سود نمی‌برند و شور و شعف فصل جوایز یک ماهه که بعد از جوایز تونی برگزار می‌شود نیز به جذب تماشاچیان بیشتر که در تابستان وارد شهر می‌شوند کمک خواهد کرد.

در بخش‌های دیگر برادوی نیز نمایش «ماهی در تاریکی» به فروشی ۸۴۲ هزار دلاری دست پیدا کرد و به جیسون الکساندر برای اولین هفته حضورش در کمدی خوش‌آمد گفت و حتی با وجود اینکه نتوانست با حضور لری دیوید در نقش اصلی به فروشی بیش از یک میلیون دلار دست پیدا کند،‌ در کل عملکرد خوبی داشت. در عین حال، نمایش «عمل خدایی» با نقش‌آفرینی جیم پارسونز هم با فروشی ۸۵۲ هزار دلاری قدرتمند ظاهر شد.

در کل، فروش برادوی بین ۶۵۰ هزار دلار تا ۲۸.۴ میلیون دلار برای ۳۱ نمایش حاضر افزایش پیدا کرد. میزان خرید بلیت‌ها با کمی کاهش به اندکی بیش از ۲۶۴ هزار عدد رسید و یکی از دلایل آن هم این بود که نسبت به هفته‌های قبل، دو نمایش کمتر روی صحنه رفتند.

کد خبر 298286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha