همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه اسامی بازیکنان مورد نظرش را به مسئولان نقل و انتقال این باشگاه ارائه کرده است گفت: برای فصل آینده فهرستی از ۱۵ بازیکن مورد نظرم را ارائه داده‌ام.

مظلومی پرویز

مهر نوشت: پرویز مظلومی که نخستین روز حضور رسمی‌اش به عنوان سرمربی استقلال را سپری می‌کند، برای چندمین بار در همین یک روز مصاحبه کرد و حرف‌های قبلی اش را تکرار کرد. وی از هواداران این تیم خواست صبور باشند و اجازه دهند کادر فنی بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

وی همچنین از تلاش کادر فنی برای بستن تیمی قدرتمند و در شان استقلال خبر داد و گفت: استقلال نام بزرگی است و طبیعتا هواداران انتظار دارند این تیم به جایگاه گذشته‌اش برگردد و نتایج قابل قبولی کسب کند. به همین خاطر تمام تلاش کادر فنی این خواهد بود که این بازیکنان را به خدمت بگیرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال همچنین از ارائه فهرست بازیکنان مورد نظرش به مسئولان باشگاه خبر داد و گفت: در این فهرست اسامی ۱۵ بازیکن قرار دارد که البته نمی‌توانم اسامی آنها را اعلام کنم. این بازیکنان ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها هستند که طبیعتا استقلالی بودن در اولویت ماست.

پرویز مظلومی همچنین از جذب بازیکن خارجی برای فصل آینده خبر داد و گفت: ما در فهرستی که ارائه کرده‌ایم نام چند بازیکن خارجی را هم قرار داده‌ایم چرا که در هر پست به بازیکنان خوب و تاثیرگذار نیاز داریم. البته جذب بازیکنان خارجی بستگی به توان مالی باشگاه استقلال دارد.

فارس نيز درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران نوشت: جلسه کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال با پرویز مظلومی از ساعت 16 امروز در محل این باشگاه برگزار شد و سرمربی آبی‌پوشان فهرست بازیکنانی که به آنها نیاز ندارد را به کمیته نقل و انتقالات ارائه کرد.

در فهرست ارائه شده توسط پرویز مظلومی نام بازیکنان سرشناسی به چشم می‌خورد که آنها برای لیگ پانزدهم باید به فکر پیدا کردن تیم باشند. در میان این نفرات نام چهره‌های سرشناسی مثل رضا عنایتی، وحید طالب لو، میلاد نوری، میلاد سلیمان‌فلاح، به چشم می‌خورد ضمن آنکه یعقوب کریمی مدافع چپ تیم استقلال نیز بازیکن سپاهان محسوب شده و باید به زودی در تمرینات این تیم حاضر شود.

همچنین پرویز مظلومی اسامی مدافعانی را به باشگاه استقلال ارائه کرده و از اعضای کمیته نقل و انتقالات خواسته شده تا در صورت جذب این نفرات امیرحسین صادقی نیز می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.

تمدید قرارداد امید ابراهیمی و خسرو حیدری یکی از درخواست‌هایی است که پرویز مظلومی از مسئولان باشگاه استقلال دارد و از آنها خواسته مقدمات حضور این دو نفر فراهم شود. همچنین جاسم کرار با توجه به قراردادی که دارد در فهرست مظلومی حضور دارد و او نیز برای فصل آینده در صورت توافق مالی با آبی‌پوشان در این تیم ماندنی خواهد بود.

بازیکنی نظیر ادینیهو از تراکتورسازی مد نظر باشگاه استقلال است و همچنین مظلومی خواستار جذب یک مدافع از یک تیم تهرانی است.

پرویز مظلومی در فهرست ارائه شده به باشگاه استقلال نام 12 نفر را فعلاً به آنها ارائه کرده و برای آنها اولویت اول و دوم در نظر گرفته است. ضمن آنکه قرار است تعدادی از بازیکنان خارجی نیز برای آزمایش فنی مورد بررسی قرار بگیرند.

واكنش مظلومي به اظهارات صادقي

مهر نيز درباره واكنش مظلومي به اظهارات صادقي نوشت: سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از صحبت‌های امیرحسین صادقی مدافع این تیم، گفت: بازیکن حق صحبت کردن درباره مسائل تیم را ندارد.

پرویز مظلومی درباره صحبت‌های امیرحسین صادقی مبنی بر اینکه «آقایان بدانند من در استقلال می‌مانم» اظهار کرد: بازیکن حق صحبت کردن ندارد. هر وقت از بازیکنی بخواهیم باید بیاید در زمین کارش را انجام بدهد. من اصلا به بازیکن اجازه نمی‌دهم خارج از زمین حرف بزند.

وی افزود: با هر بازیکنی که بخواهد خارج از مسئولیتش حرف بزند، برخورد می‌کنم. امسال دیگر کوتاه نمی‌آیم. بازیکن وظیفه دارد کار خودش را انجام بدهد. هیچکس حق ندارد درباره دیگران حرف بزند.

سرمربی استقلال درباره اینکه زمان حضورش در استقلال بازیکنانی مثل مجتبی جباری برایش حاشیه سازی کرده بودند، گفت: لطفا اسم نیاورید. من زمان حضورم در استقلال با نظم ترین و بی حاشیه‌ترین تیم را داشتم. دست بازیکنان هم درد نکند. ما با کمک باشگاه و بازیکنان نتایج خوبی هم گرفتیم. امسال سعی ما این است که حاشیه‌ها را کمتر کنیم.

کد خبر 298723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha