گروه سیاسی: وزیر اطلاعات از دانشجویان خواست مراقب افرادی که با اسم دانشجو با خارج از کشور مراوداتی دارند، باشند.

وی تاکید کرد: بنده از دانشجویان می خواهم تا از نفوذ چنین اشخاصی در جمع‌های دانشجویی خودداری کنند و در بسترهای سالم دانشجویی به بحث و تبادل نظر بپردازند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با مهر در خصوص بازداشت دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: در حال حاضر تنها تعدادی از این دانشجویان که اتهامات سنگینی همچون اهانت به مقدسات را داشته اند، در بازداشت به سرمی برند.

وی با بیان اینکه هیچ دانشجویی به خاطر خط و ربط فکری و سیاسی خاص خود در بازداشت نیست،  تصریح کرد: ما متعرض دانشجویانی نخواهیم شد که می‌خواهند به بیان عقاید و نظرات خود بپردازند، ولی متاسفانه بعضی افراد به اسم دانشجو وارد محیط‌های دانشگاهی می شوند و به تخریب فضای دانشجویی و اهانت به مقدسات می پردازند که ما با این افراد که دانشجو نیستند، برخورد می‌کنیم.

در دست قاضی است

وزیر اطلاعات در مورد این‌که آیا‌ هاله‌ اسفندیاری با توجه به اتهام جاسوس بودن می‌تواند از کشور خارج شود؟ گفت: این مسئله را باید دادگاه و قاضی‌اش اعلام کند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه ادای احترام هیات دولت به مقام بنیانگذار انقلاب ‌افزود: احراز یک مطلب با زمان محکومیت دوتاست و بعد هم مثلاً اینکه یک مطلب از نظر من احراز شود، فرق می‌کند تا این‌که از دید قاضی محرز شود، چون احراز مطلب، خروج و چگونگی آزادی در دست قاضی است.

کد خبر 29964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز