پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی رضا خطیبی به عنوان یک فیلم سه بعدی آخرین مراحل آماده سازی را برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان سپری می‌کند.

فیلم جنجال در عروسی

به گزارش ایسنا،فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی سرابی و تهیه‌کنندگی و فیلمبرداری محمد احمدی که به صورت سه بعدی فیلمبرداری می‌شود در مرحله آماده‌سازی‌ست.

این فیلم سه بعدی که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید می‌شود محصول مشترک ایران و فرانسه است. مراحل ویوژال افکت و مراحل فنی در کشور فرانسه انجام گرفته و در جشنواره بین المللی فیلم کودک به صورت سه بعدی نمایش داده می‌شود.

خلاصه‌ی این فیلم به شرح زیر است:«در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی‌دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می‌کنند.بچه‌ها متوجه می‌شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.»

بازیگران :علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده، سعید خبیری، سوده محمدعلیپور و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.

کد خبر 299807

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha