یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نخستین همکاری حسین علیزاده موسیقیدان برجسته ایران با علیرضا قربانی، آوازخوان شناخته شده در دو بخش تورهای خارجی و داخلی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت موسیقی ایرانیان، این کنسرت با سرپرستی و آهنگسازی حسین علیزاده و خوانندگی علیرضا قربانی از زمستان سال جاری آغاز می شود که دو گروه موسیقی «ضربانگ» و «هم آوایان» در این اجراها به نوازندگی و اجرای قطعات تازه ای از حسین علیزاده خواهند پرداخت.

برنامه اجرایی این کنسرت ها که کشورهای اروپایی برگزار می شود از ۳۰ اکتبر ۲۰۱۵ در کپنهانگ دانمارک آغاز شده و تا ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ در زوریخِ سوییس خاتمه خواهد یافت و جدول دقیق این اجراها به این ترتیب می باشد: ۳۰ اکتبر ۲۰۱۵ (۸ آبان)-کپنهانگ دانمارک، ۳۱ اکتبر (۹ آبان) وین اتریش، ۱ نوامبر (۱۰ آبان) کلن آلمان، ۶ نوامبر (۱۵ آبان) فرایبورگ آلمان، ۷ نوامبر (۱۶ آبان) مانچن آلمان، ۸ نوامبر (۱۷ آبان) لندن، ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) بروسل، ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برلین آلمان و ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) زوریخ سوییس.

 در این برنامه‌های مشترک، نوازندگان ترکیبی از گروهِ موسیقی «هم‌آوایان» و «ضربانگ» خواهند بود و به احتمال فراوان بعد از اجرای برنامه در اروپا، کنسرت‌هایی نیز در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار خواهند کرد. هنرمندان مطرح و سرشناس موسیقی کشورمان حسین علیزاده (آهنگساز، تار)، علیرضا قربانی (خواننده)، علی بوستان (شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، جاوید افسری (سنتور)، صبا علیزاده (کمانچه)، پژمان حدادی، بهنام سامانی و رضا سامانی (سازهای کوبه ای) در این اجراها به هنرنمایی خواهند پرداخت.

کد خبر 300741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha