همشهری آنلاین: کمپانی رویال شکسپیر انگلستان برنامه‌های متنوع و مختلفی را برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان تئاتری در ایام تعطیلات تابستانی، تدارک دیده است.

شکسپیر

به گزارش  مهر به نقل از سایت کمپانی رویال شکسپیر، این کمپانی در ایام تعطیلات تابستانی ۲۰۱۵ برنامه‌های مختلفی را در سالن‌های تئاتر لندن و منطقه استراتفورد برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان تئاتر در تمامی گروه‌های سنی، در نظر گرفته است که برخی از این برنامه‌ها و کارگاه‌ها به صورت رایگان و برخی با پرداخت حق عضویت از سوی علاقه‌مندان برگزار می‌شوند.

نکته قابل توجه در برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمپانی رویال شکسپیر، توجه ویژه و هدفمند به خانواده‌ها به منظور آشنایی هر چه بیشتر آن‌ها با تئاتر و ویلیام شکسپیر نمایشنامه نویس شهیر انگلستان است.

  • نحوه ساخت خون مصنوعی، روده و زخم روی بدن

توسط برندا لیدهام گریمور کمپانی به علاقه‌مندان چگونگی ساخت چشمان سیاه برای نقش‌های ترسناک، دماغ خونین و لب‌های زخمی شده در تئاتر را به علاقه‌مندان نوجوان و کودک آموزش می‌دهد.

  • سخنرانی شکسپیر

به افرادی که علاقه‌مند به ایراد برخی سخنرانی‌های نوشته شده توسط ویلیام شکسپیر برای شخصیت‌های نمایشی خود، هستند توانایی سخنرانی در حد یک بازیگر حرفه‌ای را آموزش می‌دهد. این برنامه ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است.

  • مبارزه نمایشی

به علاقه‌مندان کودک و نوجوان طی یک کارگاه آموزشی ویژه، نحوه مشت زدن، سیلی زدن و کشیدن موی سر توسط بازیگران بر صحنه تئاتر را توسط کارشناسان مبارزات نمایشی آموزش می‌دهد.

  • باغ داستانی

کمپانی رویال شکسپیر در این برنامه با هدایت داستانگوهای خود، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند را برای داستان‌گویی به مانند یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر، راهنمایی می‌کند.

  • کارگاه آموزش خانوادگی

کمپانی رویال شکسپیر در کارگاه طنز و آموزشی خود برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها، نحوه تحلیل شخصیت‌ها، موضوعات و زبان آثار ویلیام شکسپیر را آموزش می‌دهد.

کد خبر 300836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha