همشهری آنلاین: رییس اداره راه و شهرسازی چالوس با اشاره به نزدیکی تعطیلات عید سعید فطر از ترافیک سنگین در جاده کرج به چالوس خبر داد.

جاده چالوس

رضا کاوه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به نزدیک شدن عید سعید فطر و تعطیلات منتهی به پایان هفته تدابیر ترافیکی ویژه ای برای تردد مسافران در این محور اتخاذ شده است.

وی افزود : تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت در این مسیر ممنوع است و موتور سیکلت سواران نیز اجازه تردد در محورهای کرج به چالوس را تا ساعت 24 روز یکشنبه ندارند.

او ادامه داد : تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 10 روز پنجشنبه تا سه بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و از ساعت 13 و 30 دقیقه روز پنجشنبه الی 3 بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد نیز یک طرفه خواهد بود.

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 12 روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از کرج از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه تا یک بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد شد .

وی افزود : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه تا 3 بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 15 و 30 دقیقه روز یکشنبه تا 3 بامداد دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس از رانندگان خواست تا پیش از سفر از محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شده اطلاع یابند.

وی گفت: در صورتی که روز جمعه (فردا) عید سعید فطر اعلام شود، محدودیت های ترافیکی هم یک روز زودتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 301229

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha