وي افزود: جدا از ریشه های تاریخی این موضوع، طی سال های اخیر نیز شاهد هجمههای غیر منصفانه به شبکه بانکی بودهایم و متاسفانه باید اذعان داشت که تاکنون هیچ تلاش موثر و نظام مندی از سوی بانکها برای تصحیح و تغییر این نگاه صورت نگرفته و خدمات بزرگ بانک ها برای توسعه و پیشرفت کشور از طریق اعطای هزاران هزار میلیارد ریال تسهیلات به پروژه های مختلف هیچگاه انعکاس درست و مناسبی در فضای رسانه ای کشور نداشته است.
ابراهیم کاظم پور در آستانه برگزاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری، در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری با اشاره به این موضوع که در مسیر تغییر این وضعیت، نقش واحدهای روابط عمومی بانک ها بسیار حساس تر از گذشته است، گفت: واحدهای روابط عمومی شبکه بانکی می توانند با شکل دهی یک سامانه مشترک ارتباطی به تبیین خدمات نظام بانکی به اقتصاد کشور بپردازند و انتقادات غیرمنصفانه و غیراخلاقی را با سرعت، هماهنگ و موثر پاسخگو باشند.
وی در پایان یادآور شد: اگر در مجموعه روابط عمومی شبکه بانکی، دانش و اعتماد به نفس لازم برای تولید محتوای با کیفیت و به کارگیری روش ها و ابزارهای جدید فراهم شود آنگاه ایفای نقش موثر در ارتقاء جایگاه حرفه ای بانک ها و بانکداری در ایران برای روابط عمومی ها میسر خواهد شد.
گفتنی است نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری، 25 مردادماه سال جاری در هتل المپیک برگزار میشود.
نظر شما