به گزارش شبستان، جعفر رئیسیانزاده در نشست هماندیشی اصحاب رسانه با موضوع جشنهای دهه کرامت، اظهار داشت: کمپین ملی زیارت، در دهه کرامت و با هدف گسترش فرهنگ زیارت، فعالیت خود را آغاز میکند.
رئیس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه همه مردم ایران به نوعی از محضر امام رضا (ع) بهره میبرند، افزود: از اهداف ایجاد کمپین ملی زیارت، تشویق مردم مشهد به زیارت و ارتباط زائران و مجاوران حرم رضوی است.
رئیسیانزاده به لزوم همراه شدن با نخبگان برای حضور در کمپین ملی زیارت اشاره کرد و افزود: حضور نخبگان در این طرح باعث انگیزش مردم شده و در موجآفرینی و الگوسازی نقش بسزایی دارد.
وی ادامه داد: از دیگر برنامههای دهه کرامت، معرفی 10 شخصیت شاخص رضوی و تجلیل از اقدامات آنها است.
رئیسیانزاده، حضور مردم در طرحهای مشارکتی با موضوع امام رضا (ع) را تجلی ارادت مردم به این امام همام دانست و گفت: خدمت به زائران خود یک کار فرهنگی عظیمی است و مشارکت مردم در این خدمترسانی ما را به اهداف خود در ارتقاء فرهنگ زیارت نزدیک میکند.
نظر شما