همشهری آنلاین: «پل هگیس» کارگردان کانادایی، درباره اعطای جایزه اسکار بهترین فیلم سال به فیلم سینمایی «تصادف» گفت: فیلم من شایستگی این جایزه را نداشت.

سینما

به گزارش فارس، «پل هگیس»، کارگردان کانادایی که اولین فیلم خود با نام «تصادف» را در سال 2004 میلادی ساخت و این فیلم توانست جایزه اسکار بهترین فیلم را از آن خود کند، گفت: من اگر بودم به «تصادف» رأی نمی‌دادم، تنها به این خاطر که هنرمندی‌هایی که در دیگر فیلم‌ها وجود داشت را دیده بود.

«هگیس» افزود: آیا «تصادف» بهترین فیلم آن سال بود؟ فکر نمی‌کنم که این فیلم بهترین فیلم رقابت‌های اسکار 2005 باشد. در آن سال فیلم‌های برجسته زیادی حضور داشتند. فیلم «شب به خیر و موفق باشی» فیلم سحرانگیزی بود. «کاپوتی» ، فیلم فوق‌العاده‌ای بود. «کوهستان بروکبک» ساخته «انگ لی» فیلم خیلی خوبی بود. منظورم این است که آن سال چه سالی بود.

او که پیش از «تصادف» برای فیلمنامه «محبوبه یک میلیون دلاری» نامزد جایزه اسکار شده بود، تصدیق کرد: «تصادف» به برخی دلایل توانست مردم را تحت تأثیر قرار دهد. از اینکه آن جوایز اسکار را دارم خیلی خوشحالم. چیز دوست داشتنی و خوشایندی است ولی نباید از من بپرسید که بهترین فیلم‌ آن سال چه فیلمی بود تنها به این خاطر که من دیدم که دیگر فیلم‌ها چقدر هنرمندانه ساخته شده‌اند.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «تصادف» داستان جریان زندگی افرادی با قومیت‌های مختلف است که همگی در یک شهر زندگی می کنند و بر حسب تصادف زندگی‌شان با یکدیگر درگیر می‌شود.

کد خبر 303995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha