همشهری‌آنلاین: مرکز گرشگری جهاد دانشگاهی و بنیاد ملی نخبگان نشست هماهنگی با هدف ترویج فعالیت­‌های گردشگری برای نخبگان کشور را برگزار کردند.

حضور نخبگان در برنامه‌های مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران (Istta)، نشست هماهنگی با حضور اعضای ستاد اجرایی­ سازی سند راهبردی نخبگان و مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران به منظور گسترش همکاری‌های دو جانبه صورت پذیرفت.

این نشست، نظر به تاکید مقام معظم رهبری در استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت­های علمی نخبگان در راستای توسعه کشور و لزوم حرکت انقلابی در مسیر موانع و مشکلات تولید دانش و جنبش نرم­ افزاری بین بنیاد ملی نخبگان و مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران برگزار گردید.

هدف از این نشست آشناسازی اجتماع نخبگانی با جاذبه­ های طبیعی، زیارتی، فرهنگی و اجتماعی کشور به منظور ارتقای خودآگاهی ملی و حس دلبستگی به میهن و همچنین افزایش آگاهی از خدمات متقابل اسلام و ایران با تاکید بر جایگاه بی­ بدیل اسلام در شکل­ دهی به هویت ایرانی و ارتقای تمدن ایرانی بود.

اعضای حاضر در این نشست گسترش گردشگری علمی- فرهنگی با تاکید بر اردوهای علمی- پژوهشی با رویکرد مهارت­ محور را برای نخبگان کشور مورد تاکید قرار دادند.

خاطر نشان می­گردد که استعدادهای برتر دانشگاه­ها، رتبه‌­های نخست دانشگاه­‌ها، برندگان المپیادها، مخترعان و همچنین اساتید ممتاز، نخبگان کشور را تشکیل می‌دهند که قرار است طی مذاکرات بعمل آمده بین این دو مرکز، تسهیلات و امکانات گردشگری جهت توانمندسازی هر چه بیشتر این قشر فراهم گردد.

کد خبر 304142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha