همشهری آنلاین: خانه «کاترین هپبورن»، بازیگر فقید سینمای کلاسیک، در هالیوود، به قیمت ۷ میلیون و ۳۹۰ هزار دلار، برای فروش گذاشته شده است.

سینما

به گزارش فارس، خانه «کاترین هیپورن»، بازیگر برنده اسکار هالیوود، که به سبک مکزیکی ساخته شده و «هپبورن» در اولین سفرش به هالیوود، برای 5 سال آن را اجاره کرده بود، به قسمت 7 میلیون و 390 هزار دلار به فروش می‌رسد.

گفته می‌شود، «هپبورن»، پس از 5 سال از ترس ارواحی که سعی در تغییر دکور مبلمان خانه داشتند، این خانه را تخلیه کرد.

این خانه با 5 اتاق خواب و حدود 6 سرویس بهداشتی تنها محل «کاترین هپبورن» نبوده و «بوریس کارلوف»، ستاره فیلم‌های ترسناک که بیش از همه برای بازی در نقش «فرانکشتاین» شهرت داشت، طی دهه 30 و 40 میلادی در آن زندگی می‌کرده است.

گفته می‌شود «کارلوف» در این خانه خوک و حیوانات دیگری نگاه می‌داشته است و باغچه‌های این خانه هم‌اکنون پر است از گل‌های رز از نژادهای مختلف که همه را شخص «کارلوف» کاشته است.

«کاترین هوتون هپبورن»، بازیگر سینما و تلویزیون آمریکا که 4 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و 2 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در کارنامه کاری خود داشت، سال 2003 میلادی در سن 96 سالگی درگذشت.

از جمله فیلم‌های این بازیگر می‌توان به «زنان کوچک»، «مردی به نام جو»، «داستان فیلادلفیا» «شکوه صبح»، «وضعیت کشور» اشاره کرد.

کد خبر 304661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha