همشهری آنلاین: در پایان نخستین روز از رقابت‌های تکواندوی نونهالان جهان، هر ۵ نماینده کشورمان بر سکوی قهرمانی ایستادند تا ۵ طلای روز اول بازی‌ها به ایران برسد.

Taekwondo Logo

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، دومين دوره مسابقات تكواندوي نونهالان جهان، از روز يكشنبه (1 شهريور) با حضور 465 تكواندوكار از 59 كشور به ميزباني شهر "موجو" در كره جنوبي و در سالن "تي 1" اين شهر آغاز شده است و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

در نخسين روز اين پيكارها، تكواندوكاران اوزان 29-، 33- و 51- كيلوگرم دختران و 65- و 65+ كيلوگرم پسران برروي شياپ چانگ رفتند كه در پايان هر 5 طلاي روز نخست به نمايندگان شايسته كشورمان رسيد.

فاطمه ابراهيم‌زاده در وزن 29- كيلوگرم، مهلا مومن‌زاده در وزن 33- كيلوگرم و مبينا شاكري در وزن 51- كيلوگرم در گروه دختران طلايي شدند و در گروه پسران نيز محمد خاني در وزن 65- كيلوگرم و نيما مهرعلي در وزن 65+ كيلوگرم بر سكوي قهرماني ايستادند.

تکواندوکاران نونهال

روز دوشنبه و در دومين روز اين رقابت‌ها، ستاره چابكي، نرگس حسن‌نيا، امير ولي‌پور، محمد رستم‌نژاد و مجتبي پاسار نمايندگان كشورمان هستند.

هدايت تيم ملي تكواندوي نونهالان دختر كشورمان بر عهده "مهرو كمراني" به عنوان سرمربي و فاطمه صفرپور (مربي) و ندا رستاد و محبوبه محمدنژاد (كمك مربي) است و "حسينعلي نعيمي" به عنوان سرمربي و وحيد ناصري و حسينعلي اسدي (مربي) نيز هدايت تيم پسران را برعهده دارند.

 

کد خبر 304823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha