شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
۰ نفر

نشســــت خبــــری سرمایه‌گذاران سریال «شهرزاد» با حضور سیدهادی رضوی و سیدمحمد امامی، سرمایه‌گذاران اثر برگزار شد.

سریال

سيدهادي رضوي، سرمايه‌گذار اين سريال كه قرار است از 20 مهر‌ماه در بخش شبكه نمايش خانگي توزيع شود، گفت: براساس هماهنگي‌هاي لازم قرار است قسمت اول تا دهم سريال آماده پخش باشد. وي به زمان پايان تصوير‌برداري شهرزاد اشاره كرد و گفت: تا 7 روز ديگر تصويربرداري سريال به پايان مي‌رسد و اين نخستين سريال تاريخي خواهد بود كه تماما با هزينه بخش خصوصي توليد شده است.

رضوي درباره فيلمنامه اين اثر نيز توضيح داد: نگارش و طراحي فيلمنامه سريال شهرزاد حدود دوسال‌ونيم به طول انجاميده و ۲۰مهرماه نخستين قسمت سريال با تيراژ ۵۰۰ هزار عرضه خواهد شد و احتمالا كار حدود ۲۶ تا ۲۸ قسمت خواهد بود. سرمايه‌گذار سريال شهرزاد با اشاره به ترميم و بازسازي شهرك غزالي براي ساخت اين سريال توضيح داد: شهرك غزالي بعد از سريال «هزاردستان» سابقه بازسازي نداشته و براي اين پروژه آن را بازسازي كرديم.

  • صادرات محصولات فرهنگي

رضوي در ادامه افزود: بحث صادرات فرهنگي محصولاتي كه درخور ‌شأن مردم است، يك ضرورت است و قرار است پروژه شهرزاد چنين محصولي براي مردم باشد و تدبير اين است كه مردم كاري قابل ملاحظه و درخور فرهنگ خود را ببينند. وي به سريال‌هايي كه در بخش شبكه نمايش خانگي توليد مي‌شوند، اشاره كرد و گفت:

شهرزاد را در شبكه نمايش خانگي ساختيم؛ اول به اين دليل كه موضوعي عاشقانه دارد و عشق يكي از موضوعاتي است كه هميشه مورد علاقه مردم بوده است. همچنين موضوعات عاشقانه در دوران دفاع‌مقدس و در دين هم ديده شده و تفاوت عشق پاك، عشق دروغين و خيانت در سريال شهرزاد نمايش
داده شده است.

رضوي به محدوديت‌هاي سريال‌سازي در تلويزيون اشاره كرد و با بيان اين مطلب كه شبكه نمايش خانگي رقيب صدا و سيما نيست، يادآور شد: در مديوم‌ شبكه نمايش خانگي مي‌توان سريال ساخت. مردم برنامه‌هاي ماهواره‌اي را نگاه مي‌كنند بنابراين خود ما مي‌توانيم آنها را به آثارمان جذب كنيم و اگر در شبكه نمايش خانگي كاري جذاب باشد، از سوي مردم ديده مي‌شود به شرطي كه اين كارها اركان خانواده را حفظ كند.رضوي با اشاره به ويژگي‌هاي پروژه شهرزاد توضيح داد: هيچ پروژه‌اي در بخش خصوصي با اين حجم از سوپراستار توليد نشده و اميدواريم با اين پروژه بتوانيم رضايت مردم را جلب كنيم.

  • فرش قرمز براي شهرزاد

در ادامه اين نشست محمد امامي، تهيه‌كننده و سرمايه‌گذار با اشاره به اين نكته كه شهرزاد به‌صورت محصول مشترك ايران و آلمان توليد شده، گفت: شهرزاد محصول مشترك ايران و شركت «اي‌ام فيلم» آلمان است و اين شركت حق پخش اروپا را خريداري كرده. همچنين در حال رايزني با كشورهاي حوزه خليج‌فارس هستيم تا پخش خارجي اين اثر ادامه داشته باشد. قرار است فرش قرمز سريال در استانبول و آلمان برگزار شود. به گفته رضوي، يكي از اين مراسم‌ها ۱۸ مهرماه توسط شركت اي‌ام فيلم آلمان در كلن برگزار مي‌شود. به گفته وي، عوامل در حال حاضر در مرحله پيش توليد «شهرزاد ۲» هم قرار دارند.

کد خبر 306171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha