یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: صبر بهرام افشارزاده و دیگر مسئولان باشگاه استقلال از رفتارهای کرار جاسم به سر آمده است.

جاسم کرار

 افشارزاده كه از ابتداي فصل مخالف نگه داشتن كرار در تيم بود، حالا تأكيد مي‌كند كه ماندن اين بازيكن ديگر به صلاح تيم نيست اما پرويز مظلومي درحالي‌كه بازيكنان استقلال ديگر حاضر به تحمل بازيكن بداخلاق عراقي نيستند، باز هم از او دفاع كرده است. مسئولان باشگاه استقلال صبح ديروز راهكارهاي كم‌هزينه كنار گذاشتن كرار را بررسي كردند. حالا ديگر حتي پورحيدري هم از كرار دفاع نمي‌كند و مظلومي در اين مسير تنها مانده است. جويباري و اميري هم كه در ماندن اين بازيكن نقش داشتند، حالا موضعي مخالف با سرمربي استقلال دارند. حتي ديروز هم اين شايعه مطرح شد كه استقلالي‌ها به مظلومي پيغام داده‌اند كه بايد بين استقلال و كرار، يكي را انتخاب كند. اگرچه در استقلال، تجربه نشان داده اين عصبانيت‌ها خيلي زود فروكش مي‌كند و اين باشگاه از فصل گذشته تا به حال هيچ‌وقت نتوانسته اين موضوع را مديريت كند.

  • كرار اخراج نمي‌شود

مسئولان استقلال بعد از اتفاقاتي كه چند روز پيش افتاد، ديروز همه‌‌چيز را در اين جريان حاشيه‌ساز، به علي نظري‌جويباري سپردند و قرار است جويباري امروز با اين بازيكن در مورد اتفاقات چند روز اخير جلسه بگذارد. هر چند مسئولان استقلال درصدد قطع همكاري با اين بازيكن هستند ولي مظلومي به هيچ عنوان حاضر به از دست دادن اين بازيكن نيست. حتي يكي از اعضاي كادر فني استقلال هم به همشهري خبر داد كه موضوع كرار در چند روز آينده حل خواهد شد و او در تمرينات شركت خواهد كرد. البته قرار است كرار با جريمه نقدي مواجه شود، منصور پورحيدري هم در مورد بحث كنار گذاشتن او از اين تيم مي‌گويد: «مظلومي سرمربي تيم است و حق دارد به‌دليل مسائل فني مخالف اخراج كرار باشد ولي بايد با او برخورد شود.» حرف‌هاي پورحيدري هم نشان مي‌دهد كه مسئولان استقلال نمي‌توانند مظلومي را در كنار گذاشتن كرار راضي كنند.

  • دفاعيه كرار

كرار اما از اقدامش در ترك اردوي استقلال دفاع مي‌كند. او در مورد اظهارات پورحيدري كه گفته بود به كرار مي‌فهماند استقلال جاي اينگونه كارها نيست مي‌گويد: «پورحيدري انسان بزرگ و باشخصيتي است اما ميدان جنگ نيست كه اينگونه صحبت مي‌كند. من بارها گفته‌ام كه مشكل خانوادگي دارم و دربه‌در شده‌ام. نمي‌توانستم زن و بچه‌ام را به امان خدا رها كنم. مگر قراردادم بندي ندارد كه باشگاه استقلال بايد براي من منزل تهيه كند؟ من كه نمي‌توانم به‌عنوان بازيكن خارجي خانه تهيه كنم.» هافبك عراقي استقلال خاطرنشان مي‌كند: «خانواده‌ام در منزل آشنايانم در كرج بودند كه با من تماس گرفتند و گفتند مي‌خواهند به شمال بروند. به همين‌خاطر از من خواستند كه به منزل‌شان بروم تا خانواده‌ام تنها نمانند.

پورحيدري يك لحظه خودش را جاي من بگذارد و توجه كند كه اگر با چنين شرايطي روبه‌رو مي‌شد، قبول مي‌كرد همسر و فرزندش در كشور غريب تنها بمانند؟» كرار در اين چند هفته به‌شدت بابت مشكل مسكن از مسئولان استقلال ناراحت بود و اين موضوع بهانه‌اي شد تا هافبك عراقي استقلال اردوي تيمش را ترك كند. اينكه مسئولان استقلال هنوز به تعهداتشان در اين مورد عمل نكرده‌اند يك امتياز مثبت براي كرار است تا در مورد آخرين حاشيه‌اي كه ايجاد كرد، توجيهي داشته باشد. قابل پيش‌بيني است كه اين بازيكن تا چند روز ديگر دوباره تمريناتش را با استقلال از سر بگيرد.

کد خبر 306209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha