همشهری آنلاین: وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه آموزش مجازی قرآن کریم، تفاهم‌نامه منعقد کردند.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا، تفاهم‌نامه دو وزارتخانه آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشیه همایش ملی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش منعقد شد.

علي زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش که به عنوان نماینده وزارت آموزش و پرورش در مراسم امضاي این تفاهم‌نامه حضور داشت، گفت: برای اجراي این تفاهم‌نامه، سه کمیته «محتوا، شبکه رشد و پست الکترونیکی دانش‌آموز، موتور جستجوگر فارسی، برگزاری جشنواره فناوری»، «زیر ساخت، خدمات امنیت و دسترسی، سامانه‌های مدارس، هوشمندسازی، تجهیزات نرم‌افزاری کاربری» و «آموزش و پرورش، توسعه آموزش قرآن مجازی، شبکه شاد و پیوسته فرهنگی» در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه در صدد تجهیز زیرساخت‌ها، توسعه خدمات آموزشی و گروهی به دانش مدارس کشور، توسعه فناوری‌های نوین در خدمات آموزش و پرورش، توسعه شبکه ملی مدارس، توسعه محتوای آموزشی مبتنی بر فناوری‌های نوین، توسعه و ارتقای منابع انسانی، و خدمات دولت الکترونیک هستيم.

کد خبر 306308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha