مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۶:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پروژه ایمن‌سازی چهار راه استقلال با هزینه‌ای بالغ بر یکصد و پنجاه میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مهندس پژمان اللهوردی‌زاده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی عابرین پیاده و تسریع در عبور و مرور خودروها ، عملیات ایمن‌سازی و مناسب‌سازی بلوارعباس‌پور تقاطع احسان و چمن آرا انجام و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با بیان این مطلب تصریح کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی مهندسی ترافیک منطقه و تهیه طرح اصلاح هندسی مناسب جهت معبر مذکور که عمدتا به دلیل نامناسب بودن شکل هندسی و عدم دید کافی رانندگان بویژه در تقاطع چمن آرا و احسان ،باعث ایجاد تصادفات مکرری می‌شد با انجام اصلاح هندسی ایمن‌سازی و مناسب‌سازی شد.

وی افزود: این پروژه در تاریخ دهم شهریور ماه سال جاری با هزینه ای بالغ بر یکصد و پنجاه میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.    

اللوردی زاده در ادامه به شناسایی و رفع مشکلات تقاطع‌های حادثه خیز در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کارشناسان حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه در آستانه سال تحصیلی جدید و به منظور افزایش ایمنی دانش آموزان نسبت به نصب علائم ایمنی مانند خط کشی، نصب سرعت گیر و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در اطراف مدارس  اقدام کرده است.

معاون ترافیک و حمل و نقل منطقه افزود: در همین راستا ستادی نیز با عنوان ستاد معین منطقه در خصوص بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی (ستاد مهر رمضان) تشکیل شده  تا نسبت به رفع مشکلات ترافیکی اقدام شود.

کد خبر 30658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز