همشهری آنلاین: مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضبط نکردن جلسه امروز - سه‌شنبه - کمیسیون برجام از سوی عوامل صدا و سیما گفت: روابط عمومی مجلس و کمیسیون برجام تصمیمی در مورد عدم پخش تلویزیونی نداشتند.

روابط عمومی مجلس

به گزارش ايسنا، مهدی کیائی با رد برخی شایعات در مورد ممانعت مجلس از ضبط جلسه کمیسیون برجام از سوي صدا و سیما اظهار کرد: مجلس از ابتدای طرح موضوع هسته‌ای در کمیسیون امنیت و بعد از آن در کمیسیون برجام با درخواست صداوسیما در مورد ضبط کامل و پخش جلسات حضور مسئولین سابق و فعلی مذاکره کننده و کارشناسان در جلسات کمیسیون امنیت ملی و بعد در کمیسیون برجام موافقت کرد.

وی افزود: جلسات قبل طبق روال ضبط کامل می‌شد و بعدا از صداوسیما پخش می‌شد اماعلیرغم این‌که از قبل اعلام شده بود، امروز جلسه کمیسیون برجام برگزار می‌شود و برخی مسئولین در این جلسه حضورمی‌یابند صدا و سیما خودش از ضبط برنامه خودداری کرد و مجلس ممانعتی دراین زمینه نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی مجلس و کمیسیون برجام تصمیمی در مورد عدم پخش تلویزیونی جلسات نداشته‌اند و صداوسیما امروزهم مثل همه جلسات گذشته می‌توانست جلسه کمیسیون برجام را ضبط و آن را پخش کند.

نهاوندیان، عراقچی،قشقاوی و انصاری برای بررسی ابعاد اقتصادی برجام در جلسه صبح امروز - سه شنبه،24 شهريور - کمیسیون حضور یافته بودند که دوربین واحدمرکزی خبر بعد از گرفتن چند شات تصویر، جلسه را ترک می‌کند و این در حالی است که که در روزهای گذشته واحد سیار در مجلس مستقر می‌شد و چند دوربین صداوسیما جلسات را به طور کامل ضبط و بعدا آن را پخش می‌کردند.

کد خبر 307384

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha