همشهری آنلاین: پلیس‌ راه‌ نیروی‌ انتظامی‌ محدودیت‌های‌ ترافیکی‌ ‌15‌و16 شهریور در محورهای‌ اصلی‌ کشور را اعلام‌ کرد.‌

به گزارش واحد مرکزی خبر، محدودیت‌های ترافیکی به این شرح است: 
تردد موتور سیکلت‌ از پنجشنبه 15شهریور تا ‌16‌ شهریور از محور کندوان‌ ‌کرج‌‌ چالوس‌‌ هراز‌ فیروزکوه‌‌ قزوین‌ ‌رشت‌‌ ساوه‌‌ همدان‌ و محور تهران‌‌ سمنان‌‌ مشهد و بالعکس‌ ممنوع‌ است‌‌.

کرج‌ ‌ چالوس‌

الف‌: ممنوعیت‌ تردد کامیون‌ها از محور کرج‌‌ چالوس‌ همچنان‌ ادامه‌ دارد‌.
ب:‌‌ از ساعت‌ ‌14‌ تا ‌24‌ ‌16‌ شهریور تردد همه‌ وسایل‌ نقلیه‌ از محور کندوان‌ از کرج‌ به‌ سمت‌ چالوس‌ ممنوع‌ و از ساعت‌ ‌16‌ و نیم‌ تا ساعت‌ ‌24‌ همان‌روز تردد همه‌ وسایل‌ نقلیه‌ از مرزن‌آباد‌ به‌ سمت‌ کرج‌ یکطرفه‌ است‌.

محور هراز

الف‌‌: از ساعت‌ ‌14‌ 15 شهریور تا ساعت‌ ‌24‌، ‌16‌شهریور تردد هر نوع‌ تریلر و کامیون‌ به‌ استثنای‌ تریلرها و کامیون‌های‌ حامل‌ مواد سوختی‌ و فاسد شدنی‌ از محور هراز ممنوع‌ است.

ب‌:‌ از ساعت‌ ‌14‌ تا ساعت‌ ‌24‌ 16 شهریور تردد همه‌ وسایل‌ نقلیه‌ از رودهن‌ ‌انتهای‌ بلوار کریتون‌ به‌ سمت‌ آمل‌ ممنوع‌ است‌ و از ساعت‌ ‌16‌ و نیم‌ تا ساعت‌ ‌24‌ همان‌روز ‌تردد همه‌ وسایل‌ نقلیه‌ از آب‌ اسک‌ تا دوراهی‌ رودهن‌ یکطرفه‌ است.

محور ساوه‌ ‌همدان‌

تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌ استثنای‌ تریلرها و کامیون‌های‌ حامل‌ مواد سوختی‌ و فاسد‌شدنی‌ از ساعت‌ ‌7‌ تا ساعت‌ ‌24‌ 16شهریور از ساوه‌ به‌ همدان‌،‌ از ساوه‌ تا دو راهی‌ قزوین‌‌ همدان‌‌ و بالعکس‌ ممنوع‌ است‌.

محور دماوند

تردد هر نوع‌ تریلر به‌ استثنای‌ تریلرهای‌ حامل‌ مواد سوختی‌ و فاسد شدنی‌ از ساعت‌ ‌7‌ تا ‌24‌ 16 شهریور از تهران‌ به‌ طرف‌ قائم‌ شهر و بالعکس‌ ممنوع‌ است‌.

محور قزوین-‌ رشت‌

تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌ استثنای‌ تریلرها و کامیون‌های‌ حامل‌ مواد سوختی‌ و فاسدشدنی‌ از ساعت‌ ‌12‌ تا ‌24‌، 16شهریور از محور قزوین‌‌ رشت‌ و بالعکس‌ ممنوع‌ است‌.

تبصره‌‌‌1‌ : هر گونه‌ تغییر در کاهش‌ و یا افزایش‌ ساعات‌ محدودیت‌ با کسب‌ مجوز از پلیس‌ راه‌ نیروی‌ انتظامی‌ امکان‌پذیر است.

تبصره‌ ‌‌2‌:  رانندگان‌ وسایل‌ نقلیه‌‌ای‌ که‌ در طول‌ مسیر در حرکتند‌ موظفند به‌نحوی‌ برنامه‌ریزی‌ و تردد کنند تا قبل‌ از ساعت‌ اجرای‌ محدودیت‌ از جاده‌ عبور کنند در غیر اینصورت‌ از حرکت‌ آنان‌ جلوگیری‌ خواهد شد.

کد خبر 30754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز