سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

تحقیقات درخصوص مرگ مردی که از ترس مأموران اقدام به بلعیدن مواد‌مخدر کرد، از سوی تیم جنایی شروع شده است.

صبح دوشنبه مأموران مبارزه با مواد‌مخدر كلانتري 117جواديه هنگام گشتزني در خيابان شوش به مردي ميانسال كه رفتار مرموزي داشت شك كردند و او را زيرنظر گرفتند.آنها وقتي ديدند مرد مرموز بسته‌اي از جيبش بيرون آورده و در حال بررسي آن است، احتمال دادند كه داخل آن چيزي جز مواد‌مخدر نيست. همين موجب شد تا مأموران از خودرو پياده شده و به سمت مرد ميانسال بروند. وي به محض ديدن پليس وحشت زده پا به فرار گذاشت و اين آغاز عمليات تعقيب و گريز بود.

اين عمليات خيلي زود پايان يافت چراكه مرد ميانسال 100متر آن‌طرف‌تر وارد كوچه‌اي شد و يكدفعه روي زمين افتاد. مأموران وقتي به او نزديك شدند پي بردند كه او بسته‌هاي موادمخدر را بلعيده است. همان لحظه يكي از مأموران با اورژانس تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد و آنها به پليس آموزش دادند كه تا رسيدن اورژانس، تلاش كنند تا مواد‌مخدر را بيرون بكشند و اجازه ندهند تا مواد وارد معده او شود.

هرچند در نهايت مأموران موفق شدند با دست بسته‌هاي مواد را بيرون بكشند و اجازه بلعيدن به مرد ميانسال را ندادند اما او دقايقي بعد به كام مرگ رفت. در چنين شرايطي ماجرا به قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس جنايي تهران اطلاع داده شد كه با دستور وي، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد تا علت اصلي مرگ مشخص شود. از سويي مشخص شد كه وي سابقه اعتياد و حمل مواد‌مخدر داشته است و بسته‌هاي كشف شده مواد‌مخدر در حدود 20گرم وزن داشته و هروئين بوده است. تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 308905

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha