همشهری آنلاین: جزئیات فراخوان‌های جدید جذب هیات علمی در دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم و دانشگاه آزاد، آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی، استمداد وزیر علوم از خیرین برای تکمیل پروژه‌های عمرانی آموزش عالی و ... اهم اخبار آموزش عالی در روز جمعه ۱۰ مهر ۹۴ است.

  • 11 مهر؛ آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی

ايسنا: ثبت‌نام مراسم ازدواج دانشجویی از 11 مهر ماه از طریق سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌ها به نشانی http://ezdevaj.nahad.ir آغاز می‌شود و به مدت 20 روز ادامه دارد. دانشجویان پس از ثبت‌نام باید مدارک لازم (رونوشت و اصل عقدنامه، شناسنامه، کارت ملی و کارت دانشجویی خود) را جهت تائید به دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه یا دفتر استانی مربوطه ارائه کنند.

  • مربيان در رآس هرم هيات علمي دانشگاه آزاد

پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه آزاد: دكتر حميد ميرزاده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در نوزدهمین جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد با تاکید بر اصلاح هرم هیات علمی در دانشگاه آزاد، گفت: بیش از 67 درصد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال گذشته دارای رتبه مربی بوده‌اند که این آمار در حال اصلاح و رو به پیشرفت است. در حال حاضر 26 هزار عضو هیات علمی به واحدهاي دانشگاه آزاد معرفی شده و در حال حاضر قرارداد 8300 نفر عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل شده است.

  • سهم خيرين در پروژه‌هاي عمراني آموزش عالي

پايگاه اطلاع‌رساني وزارت علوم: دكتر محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينكه اتمام بیش از دو ميليون مترمربع فضاي آموزشي، كمك آموزشي و پژوهشی دانشگاه‌ها نیازمند کمک خيرين است، گفت: بيش از 250 هزار مترمربع از پروژه‌هاي آموزش عالي به ارزش بیش از سه هزار و 750 ميليارد ريال توسط خیّرین تكميل و تحویل شده و پروژه‌هاي تعهد شده نيز بالغ بر 150هزار مترمربع به ارزش دو هزار و 250 ميليارد ريال است.

  • انتشار فراخوان دوم جذب هیات علمی دانشگاه آزاد در بهمن

ايسنا: دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در شش ماه آینده اصلاح هرم هیات علمی دانشگاه آزاد به خصوص در گروه معارف پیگیری می‌شود و در بهمن ماه فراخوان دوم جذب هیات علمی صادر خواهد شد. همچنین به واحدهاي دانشگاهي ابلاغ شده است که به منظور ارتقاي اعضای هیات علمی تا سقف 50 درصد از بورس داخلی اعضای هیات علمی را بر عهده گیرد.

  • آخرين مهلت ثبت‌نام متقاضيان جذب در سامانه

مهر: حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم با اشاره به جذب یک هزار و ۵۵۰ نفر در فراخوان جاري جذب هيات علمي دانشگاه‌ها، گفت: متقاضیان جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۰ مهر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه مرکز جذب نسبت به ثبت‌نام اقدام و مشخصات و اولویت‌های مورد نظر خود را درج کنند.

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم با بيان اينكه تا کنون ۵ هزارو ۹۲۱ نفر، ثبت‌نام موفق داشته‌اند، گفت: متقاضیانی که تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۰ مهر ماه نسبت به ثبت نام اقدام کرده، ولی فرایند کامل ثبت نام را طی نکرده باشند تا ۴۸ به این متقاضیان فرصت داده می‌شود تا فرایند ثبت‌نام خود را کامل کنند.

کد خبر 309112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha