همشهری آنلاین: ساجده احمدی از گلستان و داریوش خورشیدی از فارس عناوین نخست رقابت‌های دارت بانوان و آقایان کشور را به دست آوردند.

Dart

در رقابت‌های یک روزه بانوان، 50 بانوی ورزشکار در سالن ورزشی لاکانشهر رشت با يكديگر به رقابت پرداختند كه "ساجده احمدی" از استان گلستان با برتری برابر رقبای خود عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

"ساناز برمشویی" از استان فارس در مکان دوم قرار گرفت، "زهرا یزدان‌خواه" از خراسان رضوی و "الهام ترکیان" از استان اصفهان نیز به طور مشترک در مکان سوم مسابقات دارت قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی قرار گرفتند.

در پایان از سوی کمیته فنی این دوره از رقابت‌ها ، نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی دارت بانوان کشور دعوت شدند.

در رقابت‌های یکروزه آقايان نيز با حضور 100 ورزشکار به صورت حذفی و انفرادی در سالن ورزشی لاکانشهر رشت برگزار شد كه در نهايت "داریوش خورشیدی" از استان فارس به مقام اول دست یافت و "صالح دهقان" از استان یزد دوم شد.

دارت

"اسماعیل عاشوری" از استان گیلان و "علیرضا شایق" از استان یزد نيز به صورت مشترک حائز مقام سوم شدند.

نفرات اول تا سوم این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور مردان ، به اردوی تیم ملی دارت مردان ایران راه یافتند.

در مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی که تابستان امسال برگزار شده بود، سید حسین پیشوایی از استان گیلان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود.

تیم‌های ملی دارت بانوان و آقایان ایران خود را برای حضور در تورنمنت بین‌المللی ترکیه و همچنین رقابت‌های جهانی که دهه اول آبان ماه سال جاری در آنتالیا برگزار می‌شود ، آماده می‌کنند.

 

کد خبر 309488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha