همشهری آنلاین: رسانه‌های روسیه از فرار سه هزار تروریست از دو گروه تروریستی در سوریه برای گریز از حملات هوایی جنگنده های روسی و ارتش سوریه به اردن خبر دادند.

روسیه در سوریه

به گزارش ايرنا، خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد: دست کم سه هزار نفر از گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «جیش الیرموک» به اردن پناه بردند. تروریست‌ها برای فرار از گسترش حملات نیروهای ارتش سوریه در پوشش حملات هوایی روسیه این اقدام را انجام داده‌اند.

«آژانس سابیسدنیک» روسیه نیز اعلام کرد: نیروهای دولتی سوریه ابتدا به مواضع تروریست‌ها در حوالی دمشق حمله کرده و سپس دامنه حملات ضد تروریستی خود را به استان‌های دیرالزور، حمص و شهر پالمیر گسترش دادند.

روسیه تاکنون حدود 60 هدف تروریستی در سوریه را با همکاری ارتش این کشور هدف قرار داده است که بیشتر شامل مراکز عملیاتی، پشتیبانی و فرماندهی، مخابراتی و مرکز تجسس الکترونیکی، انبار مهمات، پایگاه آموزشی تروریست‌ها و همچنین پناهگاه‌های زیرزمینی بوده است.
روسیه 7مهر با درخواست دولت سوریه و اخذ موافقت پارلمانی، بمباران مراکز و مواضع تروریست‌ها در این کشور را آغاز و اعلام کرد که تمامی گروه‌های تروریستی بویژه داعش هدف قرار خواهند گرفت و این حمله‌ها تا رسیدن به نتیجه مورد نظر ادامه خواهد یافت.

 

کد خبر 309497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha