مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۷:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب 100 ست دو چشمه‌ای سرویس بهداشتی مکانیزه که قابلیت کار با سیستم انرژی خورشیدی را دارند، در نقاط مختلف شهر تهران خبر داد.

به گزارش سما دکتر محمدرضا شریف کاظمی معاون طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به نصب 100 ست سرویس‌های بهداشتی دو چشمه‌ای مکانیزه درآینده نزدیک در نقاط مختلف شهر تهران، گفت: این 100 ست سرویس بهداشتی بر اساس نیاز‌سنجی‌های صورت گرفته و با اعلام نیاز مناطق در اماکن پر رفت و آمد شهر نصب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طراحی این سرویس‌های بهداشتی به گونه‌ای است که علاوه بر شهروندان عادی، برای معلولان نیز قابل استفاده خواهد بود، افزود : یک تانکر 200 لیتری آب بر روی سقف سرویس‌های بهداشتی مکانیزه نصب می‌شود که آب موجود در آنها توسط سیستم خورشیدی تا مدت 2 روز گرم نگه داشته می‌شود.

 همچنین نصب عایق صدا، قابلیت انتقال کل سازه به مکان دیگر، سیستم برق و روشنایی، سیستم تهویه هوا، صابون ریز خودکار، پوشش کف ضد آب و ضد سایش، کف سنگ و سرامیک از دیگر ویژگی‌های نسل جدید سرویس‌های بهداشتی مکانیزه است که بخشی از آنها به زودی در سطح شهر نصب خواهد شد.

کد خبر 30960

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز