دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

معــاون مســکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خبرهای خوش در حوزه مسکن در راه است، گفت: افزایش سقف تسهیلات و اوراق مسکن یکی از این خبرهاست.

مسکن

حامد مظاهريان به فارس گفت: پرداخت تسهيلات 100ميليوني ساخت مسكن در حد پيشنهاد است و بايد در شوراي پول و اعتبار تصويب شود. وي افزود: يكي از اين خبرهاي خوب مي‌تواند افزايش سقف اوراق مسكن از 35ميليون به 60ميليون تومان باشد اما به هر حال بايد بگويم كه بايد تصميمات خوبي گرفته شود تا مردم خوشحال شوند.

مظاهريان در پاسخ به اين سؤال كه رونق مسكن مي‌تواند اقتصاد را از ركود خارج كند، گفت: بايد تلاش كنيم تا بازار مسكن از ركود خارج شود چون شاخص‌ها نشان مي‌دهد كه زمان خروج مسكن از ركود فرا رسيده است. مظاهريان تأكيد كرد: مشكلي كه الان در بازار مسكن داريم طرف تقاضاست و ما بايد طرف تقاضا و قدرت خريد را بالا ببريم. وي افزود: يكي از راه‌هاي بالا بردن قدرت خريد متقاضيان در بازار افزايش تسهيلات مسكن است پس بايد منتظر ماند تا خبرهاي خوبي در اين جهت اعلام شود.

  • فرصت براي متقاضيان مسكن

حسام عقبائي رئيس اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران اعلام كرد: با وجود اينكه بازار مسكن اين روزها از رونق افتاده است اما با توجه به تقاضاي انباشته‌اي كه از سوي متقاضيان وجود دارد، پيش‌بيني مي‌شود كه در ماه‌هاي پاياني سال‌جاري بازار مسكن شاهد رونق و تحولات چشمگيري باشد.

کد خبر 310153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha