همشهری آنلاین: در پایان مسابقات ابتکاری جایزه بزرگ مردان که با شرکت ۲۰ بازیکن در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تهران برگزار شد، نوشاد عالمیان در صدر ایستاد و عنوان نایب قهرمانی به نیما عالمیان رسید و پوریا عمرانی هم سوم شد.

Nima-Noushad

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، این بازی‌ها از صبح دوشنبه 27 مهر ماه شروع شد و پیش از ظهر سه‌شنبه با شناخت نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

در مرحله نیمه نهایی نوشاد عالمیان به دیدار پوریا عمرانی رفت و با نتیجه سه بر یک توانست به پیروزی برسد و در دیگر بازی این مرحله نیما عالمیان به سختی و در یک بازی دشوار موفق به از پیش رو برداشتن آرمان حاجی‌ئی با حساب سه بر دو شد. حاجی‌ئی حتی دو بر یک هم از نیما پیش بود و در نهایت مغلوب تجربه و آمادگی بیشتر نیما شد.

در بازی رده‌بندی آرمان حاجی ئی سه بر صفر به پوریا عمرانی باخت و در فينال نوشاد عالمیان در جدال خانوادگی با نیما به برتری سه بر یک نائل آمد .

• رده‌بندی نهایی جایزه بزرگ مردان

1- نوشاد عالمیان

2- نیما عالمیان

3- پوریا عمرانی

4- آرمان حاجی‌ئی


جدا از جایزه یک هزار دلاری که به ترتیب 500 دلار برای نفر اول، 300 دلار برای نفر دوم و 200 دلار برای نفر سوم به همراه داشت، نادر پدرام، یکی از علاقه‌مندان تنیس روی میز نیز به نفر اول یک سکه کامل و به نفرات دوم، سوم و چهارم هر کدام یک نیم سکه بهار آزادی اهداء کرد

همچنين شرکت ژاپني باترفلای به پاس تلاش‌ها و درخشش برادران عالمیان در مسابقات پروتور جهانی و سایر رویدادهای داخلی و خارجی مبلع 6280 دلار پاداش، همزمان با مراسم اختتامیه مسابقات جایزه بزرگ از سوی نایب رئیس کنفدراسیون آسیا به آنان اهداء كرد.

 

کد خبر 311190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha