چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱
۰ نفر

یک روز پس از برگزاری تجمع کارکنان سازمان حفاظت محیط‌زیست در اعتراض به برخی سیاست‌های مدیریت این سازمان و نیز وضعیت معیشتی کارکنان، عضو کمیته رفاهی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: مطالبات معیشتی و رفاهی کارکنان این سازمان از طریق کمیته رفاهی که برای همین منظور ایجاد شده پیگیری می‌شود.

تجمع کارکنان محیط زیست

مرتضي فريد در گفت‌وگو با ايرنا افزود: در 2 سال گذشته يكسري اقدامات در مورد وضعيت معيشتي و رفاهي كاركنان سازمان محيط‌زيست صورت گرفته كه برخي از آنها در حد توان اجرايي شده است. وي اظهار كرد: رئيس سازمان حفاظت محيط‌زيست به تمام قابليت‌ها و توان كاركنان اين سازمان واقف است از اين‌رو تلاش مي‌شود در تمام امور و تصميم‌گيري‌هاي مربوط به سازمان و محيط‌زيست از نظر كارشناسان استفاده شود. وي به اعتراض كاركنان سازمان محيط‌زيست در راستاي وضعيت معيشتي آنان اشاره كرد و گفت: حدود 3 هفته گذشته كميته تخصصي رفاهي در سازمان محيط‌زيست شكل گرفت تا امور مربوط به مسائل رفاهي و معيشتي كاركنان را بررسي كند.

همزمان با انتشار اين خبر، پايگاه اطلاع‌رساني سازمان محيط زيست در واكنش به استخدام غيرقانوني 240 نفر نوشت: اقدامات استخدامي در سازمان حفاظت محيط‌زيست طي دولت يازدهم به‌طور مشخص و دقيق به شرح زير بوده است: 1- تبديل وضعيت 430نفر از محيط‌بانان در سراسر كشور از قراردادي به پيماني 2- تبديل وضعيت 90نفر در كل كشور از پيماني به رسمي 3- اخذ شناسه قرارداد انجام كار معين براي 50نفر در سازمان مركزي و 4استان (كه شامل نيروهاي با سابقه كار شركتي در سازمان و تعدادي نيروي جديد بوده است) 4- آزمون تبديل و جذب 30نيروي ايثارگر پيماني براي استان اردبيل 5- آزمون تبديل و جذب 270نيروي ايثارگر براي استان‌ها (كه در دست اقدام است و هنوز جذب صورت نگرفته است).

 

کد خبر 311812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha