همشهری آنلاین: تیم والیبال پیکان در یکی از پر ازدحام‌ترین شب‌های سالن دیوینو براگا و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی باشگاه های مردان جهان مغلوب نماینده کشور میزبان شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیکان در مصاف با ساداکروزیرو، نماینده برزیل در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب شد.

قضاوت این دیدار بر عهده تاراس ایلکیو از کانادا و یوری رامیرز از دومینیکن بود.

تیم والیبال پیکان با همان ترکیب شروع‌کننده دو بازی قبلی به دیدار ساداکروزیروی میزبان، تیم دوم گروه اول رفت.

در ترکیب قهرمان باشگاه‌های برزیل ۴ ملی پوش به اسامی والسی دی سوزا، ادگار کاربونه، سانتوز ایساک و ویلیام آرجونا به چشم می‌خوردند. ضمن آن که لیالی هیلداگو یوآندی کوبایی که همانند لیون ویلفردو و‌روبرلندی، جلای وطن کرده نیز به عنوان یکی از بهترین‌های جهان چند سالی است كه در این تیم بازی می‌کند.

با ردو بدل شدن چند امتیاز می‌شد فهمید که پیکان آن تیم پرطراوت دو بازی قبلی نیست و بر عکس، حریف برزیلی برای زدودن شکست برابر کازان با توپ پر به میدان آمده بود.

ساداکروزیرو خیلی زود به لطف حمایت تماشاگرانش و برتری تکنیکی بازیکنانش، پیکان را دچار اشتباهات فردی کرد.

در شرایطی که پیکانی‌ها با مشکل دریافت روبرو بودند، این حریف بزریلی بود که به لطف دریافت‌های خوب با بازی‌سازی بی‌نقص ویلیام آرجونا که به خوبی مهاجمين سرعتی و قدرتی را در حمله روی تور تغذیه می‌کرد، برتری‌اش را به پیکان تحمیل کرد.

در ست‌های دوم و سوم اوضاع بدتر هم شد و حتی تغییرات زیاد هم به بهبودی اوضاع در هم ریخته پیکان کمک نکرد و این تیم با پذیرش نخستین شکست خود، برای سومین بار راهی بازی رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان شد.

در این بازی که والسی دی سوزا، پشت خط‌زن ملی‌پوش سادکروزیو با افت قابل توجهی از جریان بازی بیرون بود، ۱۱ امتیاز به دست آورد و لیالی هیلداگو با ۱۶ امتیاز بهترین بازیکن میدان شد.

در میان آمار ناامیدکننده پیکانی‌ها، نیکولای نیکولوف و امیر غفور به ترتیب ۸ و ۷ امتیاز کسب کردند.

بر اساس آمار بازی در آبشار برتری ۳۸ بر ۲۳، در دفاع روی تور ۱۱ بر ۶ و در سرویس ۳ بر ۲ به سود ساداکروزیرو رقم خورد.

به این ترتیب روز شنبه (9 آبان) پیکان ایران و یو پی سی ان آرژانتین برای کسب مقام سوم جام یازدهم برابر هم به میدان می‌روند و دو تیم زنیت کازان روسیه و ساداکروزیو هم در فینال برای بار دوم در این جام با هم روبرو خواهند شد.

 

کد خبر 312108

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha