چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هنرمند نوجوان مجموعه‌ای از نقاشی‌هایش را در قالب یک نمایشگاه انفرادی به‌نمایش می‌گذارد.

نقاشی

به گزارش ايسنا؛ زهرا دفنوک درباره‌ی برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی‌هایش با عنوان «رویای بی‌وقفه» اظهار کرد: 30 تابلوی نقاشی در اندازه‌های مختلف در این نمایشگاه روی دیوار گالری قرار می‌گیرند. در این آثار، تکنیک‌های اکریلیک، رنگ‌ روغن و مدادرنگی را با یکدیگر ترکیب کرده‌ام.

او ادامه داد: این نقاشی‌ها برگرفته از خیال و ذهن من هستند و هر چیزی که به ذهنم آمده را بدون نمونه‌ی بیرونی و کپی‌برداری، روی تابلو آورده‌ام. از کودکی روی چهره‌ی زنان کار می‌کردم و در این نمایشگاه نیز آثاری با این موضوع ارائه کرده‌ام.

دفنوک همچنین بیان کرد: هنر نقاشی را از سه سالگی شروع کردم و از چند سال پیش، آن را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم. در این مسیر پدر و مادرم بسیار به من کمک کردند. کارهای من بیشتر به تصویرگری نزدیک است. برخی آثار به چند سال پیش مربوط هستند و تعدادی دیگر را برای این نمایشگاه آماده کرده‌ام.

این هنرمند افزود: هنر می‌تواند هم درس باشد و هم زندگی و در بسیاری از موارد، در زندگی به ما کمک کند. اگر راهنمایی‌ها و حمایت پدر و مادرم نبود این مسیر را نمی‌توانستم تا اینجا ادامه دهم.

زهرا دفنوک متولد 23 مهر 1379 است و نمایشگاه «رویای بی‌وقفه» نخستین نمایشگاه انفرادی‌اش به‌شمار می‌رود.

این نمایشگاه از 15 تا 22 آبان‌ماه (به‌جز شنبه‌ها) از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه «نقش جهان» به نشانی نیاوران، میدان یاسر به سمت تجریش، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی 2، شماره 9 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

کد خبر 312687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha