جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

مرد ۶۱ ساله با دیدن رفتار خشن پسرش با نوه ۲.۵ ساله‌اش، عصبانی و با او درگیر شد که این درگیری با قتل پسر جوان پایان یافت.

ساعت 5:45عصر پنجشنبه به قاضي سيدجواد حسيني، كشيك قتل مشهد خبر رسيد جوان 31ساله‌اي كه با ضربات چاقو مجروح شده بود پس از انتقال به بيمارستان جان باخته است. با حضور قاضي جنايي در محل حادثه مشخص شد كه پسر جوان در جريان درگيري با پدرش به قتل رسيده است. عامل جنايت كه مردي 61ساله است دستگير شد و در تحقيقات به قتل پسرش و مجروح كردن همسرش اعتراف كرد. او گفت: پسرم از زماني كه ازدواج كرد با همسرش در آپارتمان ما زندگي مي‌كرد. با اين حال به‌خاطر اخلاقش، همسرش تركش كرد و از آن به‌بعد نيز او با پسر2.5 ساله‌اش با ما زندگي مي‌كرد.

وي ادامه داد: پسرم بيكار بود و خرج خانه را 2 برادر ديگرش مي‌دادند. ساعاتي قبل در خانه خوابيده بود كه با صداي گريه نوه 2.5 ساله‌ام بيدار شدم. پسرم را ديدم كه داشت به نوه‌ام غذا مي‌داد اما چون او خوب غذا نمي‌خورد، عصباني شد و او را به‌شدت كتك زد. با ديدن اين صحنه خونم به جوش آمد. من هيچ‌وقت تحمل ديدن رفتار بد پدر و مادرها با بچه‌هاي كم سن و سال را نداشتم. آنقدر عصباني شدم كه چاقويي برداشتم و با پسرم درگير شدم. با اين حال همسرم ما را جدا كرد و من در تراس خانه بودم كه پسرم به طرفم آمد و با مشت به‌صورتم كوبيد. من هم عصباني شدم و با چاقو چند ضربه به بدنش زدم و در اين هنگام يك ضربه به‌صورت اتفاقي به همسرم كه قصد داشت ما را جدا كند خورد. پس از آن هر دو را به بيمارستان منتقل كرديم اما پسرم جانش را از دست داد. قاضي حسيني پس از شنيدن اعترافات متهم، براي او قرار بازداشت صادر كرد و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 312831

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha