چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۹:۳۰
۰ نفر

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران با پاسخ به بسته پیشنهادی اروپا باب مذاکره را گشوده است ابراز امیداوری کرد پاسخ ایران مسیر را به سمت مذاکره بگشاید.

"غلامعلی حداد عادل" چهارشنبه دربدو ورود به خرم‌آباد درفرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران تاکید کرد که بحث خروج جمهوری اسلامی ایران از "ان پی تی" هم اکنون مطرح نیست.

وی اظهار داشت: مجلس که خانه ملت و بیان‌کننده اراده ملت است در استفاده از انرژی هسته‌ای به صورت صلح آمیز تاکید کرده وآن رابه‌صورت قانون درآورده است.

حداد عادل تصریح کرد: ملت ایران، مجلس و دولت بر استفاده کردن خود از این حق قانونی اصرار دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص تقدیم لایحه متمم بودجه عمرانی کشور که قرار است تا آخر شهریور ماه به مجلس تقدیم شود، اظهار داشت: مجلس هیچ زمان با تقدیم متمم بودجه از سوی دولت مخالفتی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: به دولت پیشنهاد کرده‌ایم که اگر در جذب اعتبارات موفق باشد مجلس لایحه متمم بودجه عمرانی را بررسی می‌کند و اگر ضرورت آن تشخیص داده شود با آن موافقت خواهد شد.

حداد عادل آشنایی با واقعیت‌ها، اطلاع از پیشرفت‌ها وآشنایی بامشکلات‌لرستان راهدف از سفر خود به این استان عنوان کرد وافزود: آمده‌ایم تا با کمک نمایندگان استان و استاندار به همفکری برسیم، وظیفه مجلس را انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم.

کد خبر 3129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز