همشهری آنلاین: با برگزاری دیدارهای انفرادی دو اسلحه اپه و فلوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بانوان، برترین بازیکنان این دو اسلحه معرفی شدند.

Fencing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه (20 و 21 آبان) دیدارهای انفرادی دو اسلحه اپه و فلوره بانوان برگزار شد که طی آن نمایندگانی از اصفهان و تهران به عنوان قهرمانی دست یافتند.

بر این اساس و در بخش دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان، ۵۷ شمشیرباز از ۱۷ استان طی ۱۵۶ دیدار مقدماتی و ۴۴ دیدار حذفی به مصاف هم رفتند که اعظم بختی و مهسا پوررحمتی از استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و عنوان سوم مشترک نیز به سکینه نوری از استان آذربایجان غربی و مرضیه رضایی از استان اصفهان اختصاص یافت.

همچنین دیدارهای انفرادی اسلحه فلوره بانوان كه با حضور 48 بازیکن از 14 استان برگزار شد، شمشيربازان در قالب 8 جدول مقدماتی دیدارهای خود را برگزار کردند که در پایان و با توجه به 120 دیدار مقدماتی و 37 دیدار حذفی برگزار شده، مطهره محسنی و سروناز مرتضوی، هر دو از استان تهران به عناوين اول و دوم دست یافتند.

مریم وهابی و نگین کافی که به ترتیب از توابع تهران و یزد در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بودند نیز عنوان مشترک سومی را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 313717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha