جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

گروه حوادث: قاتل شطرنجی روسیه که قصد داشت به تعداد خانه‌های شطرنج 64 نفر را به قتل برساند، به اتهام 49 قتل در دادگاه عالی مسکو محاکمه شد.

زندگی بی قتل مثل زندگی بدون غذاست ، این مهمترین حرفی بود که الکساندر پیچوشکین مخوف ترین قاتل زنجیره ای روسیه ،در نخستین جلسه محاکمه‌اش در دادگاه عالی مسکو گفت.

او که یک شطرنج باز حرفه‌ای بود تصمیم داشت تا به تعداد خانه‌های شطرنج به 64 قتل دست بزند، اما به گفته خودش تنها توانست به رکورد 61 دست پیدا کند، این در حالی است که تحقیقات پلیسی تنها 49 قتل را تایید می‌کند.

این مرد 33 ساله که از سال 2001 میلادی جنایت‌های خود را در پارک «  بیتسو اسکای»  که  پوشیده از درخت است آغاز کرده بود، در یک مصاحبه تلویزیونی با خونسردی ادعا کرداگر پلیس سال گذشته در همین پارک او را دستگیر نکرده بود، تا رسیدن به عدد 64 دست از کار نمی‌کشید.

به گزارش هرالدتریبیون، مرد جنایتکار  در نزدیکی پارکی که جنایت‌های خود را در آنجا رقم زده بود در یک فروشگاه کار می‌کرد.

او در نخستین جلسه در حالی که در داخل یک محافظ شیشه‌ای و تحت مراقبت شدیدی قرار داشت، به شدت ترسیده و رنگ پریده به نظر می‌رسید.

اودر این جلسه گفت که جنایت کردن برای او مثل غذا خوردن بوده و قتل آدم‌ها برایش یک موضوع عادی و معمولی بوده‌است، جنایتکار سریالی سپس بدون توجه به رنج و درد  خانواده‌های مقتولان خطاب به آنها گفت:  من پدر مقتولان شما هستم، چون در دنیای دیگر را به روی آنها گشودم.

بنا به این گزارش شگرد او برای این جنایت ها به این صورت بود  که او بعد از یافتن افراد بازنشسته و الکلی ها به آنها می‌گفت که سگی داشته که آن را از دست داده و برای همین خیلی ناراحت است.

پیچوشکین سپس آنها را به نوشیدن مشروب در کنار قبر سگش دعوت می‌کرد و در این هنگام آنها را به نقاط خلوت پارک می‌کشاند و بعد از نوشیدن مشروب در یک فرصت یا آنها را در باتلاقی در آن منطقه می‌انداخت و یا با پتک به سر آنها می‌کوبید.

در این جلسه دادگاه ،خانواده‌های قربانیان در حالی که به شدت گریه می‌کردند از قضات دادگاه می‌خواستند تا او را اعدام کنند.

کد خبر 31421

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز