یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

ناصر قراگزلو: کسب 11 امتیاز از 5 بازی نتیجه ایده‌آلی برای احمدزاده و ملوان محسوب می‌شود.

 محمد احمدزاده در حالی که نمی‌تواند خوشحالی خود را از بردهای اخیر تیمش کتمان کند، از آشتی مجدد هواداران این تیم با ملوان می‌گوید.

احمدزاده در این گفت‌وگو که پس از پیروزی مقابل مس کرمان که در دقایق اضافه رقم خورد، صحبت می‌کند و پاسخگوی سئوالات ما می‌شود.

  •  پیروزی در دقایق تلف‌شده به شکل عجیبی مقابل مس رقم خورد؟

 واقعاً بازی سخت و نفسگیری بود. پیش‌بینی چنین شرایطی را می‌کردم، به همین دلیل تذکرات لازم را به بازیکنان داده بودم. ضمن اینکه به آنها گوشزد کردم تا مغرورانه بازی نکنند. در نیمه اول مدافعان ما خوب نبودند. سایر خطوط ما نیز خوب کار نکرده و چندان هماهنگ نبودند. خط دفاع ما در نیمه اول صلابت لازم را نداشت اما در نیمه دوم با شجاعت خاصی بازی کردیم و به نتیجه ایده‌آلی دست یافتیم.

  •  در نیمه دوم چه تغییرات تاکتیکی به وجود آوردید؟

در نیمه دوم شکل تهاجمی خودمان را افزایش دادیم. تغییرات تاکتیکی ما در 45 دقیقه دوم کاملاً جواب داد، هرچند که عوامل مهم دیگری نیز در پیروزی ما مؤثر بودند. تماشاگران ما تا سوت پایان بازی تیم را تشویق کردند، نوع تشویق آنها برای من یادآور صحنه‌های خاصی بود. خوشحال بودم از اینکه ورزشگاه را خندان دیدم.

  •  واضح‌تر صحبت می‌کنید؟

 تشویق هواداران ملوان مرا یاد قهرمانی ملوان و تیم دهه 60 انداخت. در روز بازی با مس، ورزشگاه تختی خندید.

این مسئله شاید برای من از کسب 3 امتیاز نیز مهمتر بود. در بازی برابر مس هوادارانی را روی سکوها دیدم که شاید 15 یا 20 سال بود به ورزشگاه نمی‌آمدند. بازی‌های اخیر ملوان آنها را با فوتبال آشتی داد.

 این امر برای من مسرت‌بخش و خوشحال‌کننده است. این هواداران سال‌های زیادی بود که به ورزشگاه نمی‌آمدند. پیشکسوتانی که هرکدام از لحاظ روحی برای ملوان وزنه‌ای محسوب می‌شوند و هوادارانی که لذت آمدن به ورزشگاه را دیگر احساس نمی‌کردند اما در حال حاضر آنها با فوتبال و ملوان آشتی کرده‌اند. من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم.

  •  در 90 دقیقه به گل نرسیدید اما در دقایق تلف‌شده بازی، 2 گل زدید؟

 مس کرمان تا ثانیه‌های آخر نیز از کسب 3 امتیاز غافل نبود. شاید اگر مس، دفاعی بازی می‌کرد کار ما برای رسیدن به گل و پیروزی، سخت می‌شد اما مس تا لحظه آخر حمله می‌کرد.

  • توقعات هواداران ملوان و جامعه فوتبال از شما بیشتر شده. قادر به برآورده کردن توقعات هستید؟

 قبول دارم، کار من واقعاً سخت شده است حالا تیم‌ها با برنامه‌ریزی بسیار دقیق و توانی مضاعف به مصاف ما می‌آیند و این مسئله واقعاً کار ما را دشوار می‌کند.

  • اما قطعاً به روزهای بد ملوان هم فکر کرده‌اید؟

 قطعاً شرایط همیشه برای یک مربی ایده‌آل نیست. من هم به روزهای بد فکر می‌کنم. هواداران ملوان در طول فصل باید فکر همه مسائل را بکنند اما برای من حمایت آنها در راه سختی که در پیش گرفته‌ام، واقعاً حائز اهمیت است. تشویق آنها در بازی با مس واقعاً دلگرم‌کننده بود. این تشویق‌ها مرا به کار در ملوان امیدوار کرده است.

  •  بازی بعدی هم به نظر دیدار مشکلی برای ملوان نباشد؟

اصلاً موافق این نظر نیستم. شیرین‌فراز تاکنون در زمین خودش نتیجه نگرفته است. میزبان با تمام برنامه‌ریزی خود فقط برای کسب 3 امتیاز به مصاف ما می‌آید و بی‌محابا به دروازه ما حمله خواهد کرد. شرایط در این بازی واقعاً برای ما دشوار است.

کد خبر 31572

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز